vriendinnen Amsterdam

• moonflower38@hotmail.nl

Ik ben op zoek naar wat nieuwe vriendinnen in of rond Amsterdam.

Iets over mij: ik ben 40, hou van dansen, muziek, theater, en concerten. Ik vind uitgaan dan ook leuk, niet meer wekelijks, maar zo af en toe eens naar een goed concert gaan of lekker in een fijne sfeer dansen ( bijv blote voeten disco) vind ik heerlijk. Dat is ook wel wat ik een beetje zoek: iemand die het leuk vindt om er op uit te gaan. Het kringetje mensen met wie ik dat kan doen is niet zo groot meer, mijn vriendinnen zijn niet meer echt in voor dat stuk.

Ik ben verder geinteresseerd in spiritualiteit ( wel op een nuchtere manier!) en ben gek op dieren, films en lezen.

Herken je hier wat in en lijkt het je leuk eens wat af te spreken, schroom niet: mail me!

Mijn adres is: moonflower38@hotmail.nl

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian