Gezellig stel zoekt fijne vriendschap met gezellig stel

• DioThea

Wij, Dio-54 en Thea-42 met 3 kids (3-5-7) zoeken fijne vriendschap met een gezellig, ongecompliceerd, vrolijk stel, dat net als wij een protestants referentiekader heeft.

We wonen in de omg. van Papendrecht en hebben best wel een redelijk bezet leven (het leed dat ondernemer heet), maar we missen een vriendenstel.

Trefwoorden: zeilen, gezellige avond met elkaar, klassieke muziek, ergens wat gaan drinken, sauna en verzin er van alles bij, want op het moment dat je zoiets tikt, schiet niet alles te binnen toch?

Thea zou het ook leuk vinden om met een vriendin te gaan winkelen e.d.

Op zondag zijn we niet beschikbaar voor deze vriendschap.

We zijn benieuwd naar jullie reactie!

• junami

Hallo gezellig stel,

Wij zijn ook een stel met 3 kinderen( wel al wat ouder als die van jullie) .

Zelf zijn we 51en 52 ook weten we maar al te goed hoe het is om ondernemer te zijn…., wij hebben een bedrijf vlak bij Goes.

Ook wij zouden het leuk vinden om een stel spontane, goedlachse mensen te ontmoeten, met wie je een fijne vriendschap op kan bouwen.Gewoon naar elkaar kunnen luisteren is al een belangrijk ding in deze hectische tijd…

Voor verdere info wachten we eerst jullie reactie even af,wellicht vinden jullie de afstand een probleem

groetjes,

stel zeelanders

• DioThea

Hallo Junami,

De afstand is voor ons geen bezwaar, al betekent het wel dat je veel reistijd kwijt bent, die je anders met elkaar zou kunnen besteden. Iedere week een bakkie doen, is er zo niet bij, maar dat hoeft natuurlijk ook niet.

We zouden het leuk vinden als je laat weten wat je van een vriendschap verwacht, wie jullie zijn en hoe jullie in het leven staan. (Dat mag eventueel ook bij een bak koffie.)

Groetjes, Dio en Thea.

• vervallen

hoi zeelanders

wij zijn ook op zoek naar een leuk koppel (stel) met humor, spontaan,

en een fijne vriendschap om samen iets leuks op te bouwen.

hebben jullie interesse, laat dan even van je horen

groet

• junami

DioThea Schreef:

——————————————————-

> Wij, Dio-54 en Thea-41 met 3 kids (2-4-6) zoeken

> fijne vriendschap met een gezellig,

> ongecompliceerd, vrolijk stel.

> Zelf zijn we protestant en wonen in de omg. van

> Papendrecht.

> Op zich hebben we best wel een redelijk bezet

> leven (het leed dat ondernemer heet), maar missen

> een vriendenstel.

> Trefwoorden: zeilen, gezellige avond met elkaar,

> muziek, ergens wat gaan drinken, sauna en verzin

> er van alles bij, want op het moment dat je zoiets

> tikt, schiet niet alles te binnen toch?

> Thea zou het ook leuk vinden om met een vriendin

> te gaan winkelen e.d.

> We zijn benieuwd naar jullie reactie!

Hallo, Dio en Thea

Ik heb een mail verstuurd naar jullie prive -box , ben bang dat dit niet goed gegaan is, ik kan niets meer terug vinden .

laat even weten of je toch wat heb ontvangen…….zo niet , probeer ik het later nog eens

groetjes,

junami

• SenRay

Hoi Dio en Thea

Wij zijn een stel uit de omgeving van Gorkum, 44 en 56 jaar oud, met een zoon van 18, die nog thuis woont, maar daar twijfelen we wel eens aan :-)

Allebei hebben we een fulltime baan, hij is vaak in het buitenland, maar willen graag onze vriendenkring uitbreiden. We zouden het leuk vinden wanneer we met een ander stel leuke dingen zouden kunnen doen, zoals BBQ of uit eten gaan en theaterbezoek. Kroegtijgers zijn we niet echt, maar een terrasje is favoriet. Een weekendje weg of zomaar iets spontaans verzinnen. Onze hobby's zijn ook redelijk standaard. Zij is een fashionista, hij is niet bij z'n Apple en z'n Canon weg te slaan.

Wanneer jullie je hierin (een beetje) herkennen, laat dan snel een berichtje achter.

groetjes van ons

• DioThea

Hallo SenRay,

Bedankt voor je berichtje, maar ik denk niet dat dit matcht. In een kroeg of theater komen we nooit; weekendje weg met kleine kids is ook geen optie. We hebben, denk ik, niet hetzelfde referentiekader van waaruit je een goede vriendschap kunt opbouwen.

Succes met je verdere zoektocht

DioThea.

• annebelvanschaik29@gmail.com

wij zijn een stel van 30 en 40 jaar hebben samen 1 zoontje van 7 maanden oud en uithuisgeplaatste zoon en dochter van 13 en 11jr oud wij zoeken ook leuke normale vriendschappen wij komen uit Huizen Noord-Holland 't Gooi.

Ik ben opzoek naar nieuw gezichten mannen/vrouwen/stellen welkom kinder/tiener/baby modellen ook welkom . Voor een mooie portret mode tot hoever jij zou willen qwa fotoshoot.Normaal vraag ik vanaf 60 euro per shoot inclusief visagie(make-up)foto cd-rom onbewerkt en een aantal bewerkte foto's .Ik doe het nu gratis in ruil voor kleding schoenen knuffels en veel meer . Heb jij iets wat je niet meer gebruikt en wil je het graag weggeven voor 3 goede doelen dan ken je bij mij een mooie shoot doen.Ik heb al een poosje niets gedaan qwa shoots dus moet er even inkomen weer en wil nu komende zomermaanden veel buiten shoots proberen te doen.Dus heb je interesse in een shoot laat het me weten en ken je me mailen op annebelvanschaik29@gmail.com met recente foto's en wat jij weg wil geven met een lijst en of het nou 1 tasje is of paar zakken alles is qwa kleding welkom.En ik zoek het wereld wijd ik spreek geen spaans geen duits of frans maar heb het laten translaten via een site om iedereeen een beetje te helpen in hun eigen taal I'm looking for new faces, men / women / children welcome set / teen / baby models also welcome. For a beautiful portrait fashion to how far you would like Qwa fotoshoot.Normaal I ask from 60 euros per shoot including make-up (Makeup) photo CD raw and edited a number of photographs. I do it now for free in exchange for clothes shoes toys and much more. Do you have something you no longer use and would you like to give away for 3 charities with me then you know a nice shoot doen.Ik've done nothing for a while Qwa shoots