stel zoekt stel voor vriendschap omg brabant

• stelletje

wij zijn opzoek naar nieuwe vrienden die in de gelegenheid zijn om ook van hun kant uit initiatief te tonen.

hij 34jr zij 30jr wij hebben nog geen kids.

we hebben een hele lieve hond van 2 jaar oud.

hij werkt in de plastic industrie en zij werkt in de zorg.

wij willen graag onze vrienden kring uitbreiden.

we hopen snel wat te horen

groetjes uit waalwijk

• R&J

Hoi,

Het leek ons leuk om eens te reageren op jullie advertentie.

Wij zijn een stel, (Ik 36, mijn vrouw 35) die ook een beetje echte vrienden missen in ons leven. Wij wonen echter wel in Utrecht, maar afstand is voor ons geen probleem.

Net als jullie houden we van gezelligheid, dagjes weg, naar de film, uit eten etc en regelmatig bij elkaar over de vloer komen. Wij zijn alleen geen kroegtijgers, dus daar maak je ons niet blij mee.

Door omstandigheden die ik hier niet wil vermelden zijn we er achter gekomen dat ons toch al kleine vriendenclubje het een beetje laat afweten. Zodoende willen wij onze horizon een beetje uitbreiden met nieuwe, leuke en vooral echte vriendschappen, en dan hopelijk wel (als de klik er is) een vriendschap die standhoudt. Ook er voor elkaar zijn als het nodig is. Dat hoort bij een echte vriendschap vinden we. Iets wat we best wel missen.

Wij zijn rustige, spontane, vrolijke en verder gewoon heerlijk normale mensen en we houden absoluut van gezelligheid en lachen. Ook voor ons geen maffe dingen zoals erotiek etc.

Respect voor elkaar en tja… gewoon simpelweg een leuk en hecht contact opbouwen.

Lijkt ons leuk met jullie eens in contact te komen. Eerst per email lijkt ons het beste om mee te beginnen.

Mail gerust naar: scootie31@hotmail.com

Groetjes!

• SenRay

Hoi daar,

Wij zijn een stel uit de omgeving Oosterhout, 44 en 56 jaar oud, met een zoon van 18, die nog thuis woont, maar daar twijfelen we wel eens aan :-)

Allebei hebben we een fulltime baan, hij vaak in het buitenland, maar willen graag onze vriendenkring uitbreiden. We zouden het leuk vinden wanneer we met een ander stel leuke dingen zouden kunnen doen, zoals BBQ of uit eten gaan en theaterbezoek. Kroegtijgers zijn we niet echt, maar een terrasje is favoriet. Een weekendje weg of zomaar iets spontaans verzinnen. Onze hobby's zijn ook redelijk standaard. Zij is een fashionista, hij is niet bij z'n Apple en z'n Canon weg te slaan.

Wanneer jullie je hierin (een beetje) herkennen, laat dan snel een berichtje achter.

groetjes van ons

• Joshhi

Ha Jessica,

Zelf zijn wij ook op zoek naar mensen om leuke dingen mee te doen.

We hebben wel kids maar nu onze oudste weer wat nachten doorslaapt willen we graag weer wat meer gaan ondernemen,

Mochten jullie zin hebben om te mailen.. laat maar horen!

groetjes Josja

• lennyw

Hoi,

Wij zijn een stel van 32 en 38 jaar. Wij wonen in Noord-Oost Brabant. Ook wij willen graag onze vriendenkring uitbreiden. Na het lezen van jullie berichtje wilde ik daarom een berichtje terug sturen. Een filmpje kijken, uit eten enz. zijn ook acitiviteiten die wij leuk vinden om te doen.

Groetjes,

Lenny.

• c&e

Goedenavond,

Het is zaterdag avond en we hebben zoals gewoonlijk het weer eens erg rustig gehad;)

Ik zag een aantal reacties hier staan en dacht:dat hebben wij nou ook! Wat lijkt het ons ook weer leuk om vriendschappen op te bouwen. We zijn alle twee toch wel een beetje verlegen als het om contacten leggen gaat. We houden ook van filmpje,bbqen,gezelligheid af en toe eens een feestje kan ook erg gezellig zijn. We zijn 34(m) en 29(v) hebben geen kinderen alle twee full-time baan.

Als ik dit allemaal zo lees denk ik: eigenlijk gewoon afspreken met meerdere stelletjes waar het gezellig is en kijken met wie het klikt…meerdere kansen en miss leuk groepje? Maar dat is gewoon een ideetje in het wilde weg:).

• marc79

Hoi Hoi

Wij hadden ook net een oproep geplaatst, en die van jullie spreekt ons ook aan.

En aangezien er dezelfde mensen reageren op ons hebben we mogelijk gelijk een hele vriendengroep!

Groetjes!

• benny&paul

Hallo Jessica,

je bericht spreekt ons aan ik geef je mijn email misschien leuk om eerst mail contact te hebben en dan zien we wel verder.

info@bennyssimo.nl

paule en benny

• miss unique

Hoi jessica,

waar komen jullie vandaan?

• stelletje

hoi sorry voor late reactie wij wonen in waalwijk