Ik zoek mailvrienden

• Shanne Singh

Ik ben Shanne (39)

Zoek mailvrienden

• mailen

Hoi Shanne,

,

Ik las je oproepje en dacht wat leuk.

Mijn naam is Nicolette ben 46j en lesbische ben single.

Ik ben werkzaam in de bejaardenzorg.

Oke ik laat het hier even bij ik hoop dat je reageert.

Groetjes,

Nicolette

• ronnie74

ik ben Ronnie man van 38

laat maar weten

• Rani

Hallo shanne,

Graag wil ik mail vrienden met je worden.

Zie je reactie tegemoet.

Vriendelijke groet,

• lucvrs

Hi,

Ik ben luc en ben op zoek naar een goede zielsgenoot voor louter en alleen een beetje weg te dromen bij een leuke converstaie.

Ik weet jouw bedoelingen uiteraard niet maar indien jouw intenties een beetje dezelfde zijn wil ik mijn vriendenkring beslist uitbreiden met jouw erbij.

Mijn hobby's zijn paardrijden, lekker eten , fietsen, bioscoopje en reizen.

Ik ben pas terug van Australie (queensland) wat een prachtige ervaring was waar ik bij interesse beslist over wil vertellen.

Natuurlijk heb ik ook een luisterend oor voor de vele weetjes van jouw kant.

Het is de éérste keer dat ik via dit kannaal een pennevriend(in) zoek en laat aldus mijn e-mail adres na.

lucvrs@gmail.com

Mischien tot hoors

• parlementair@hotmail.com

hoi gezellig, je mag me emailen op parlementair@hotmail.com

• Gj_Aladin

Hoi Shanne,

Het lijkt mij wel leuk om eens met een (tot nu toe) onbekende te mailen.

Groeten, Gjalt

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian

• Vincent

Hoi daar ergens,

Ik zoek ook een mailvriendschap.

Hoop op een reactie in me mailbox dan kletsen we verder. Funforjoy74@gmail.com

Gr vincent