vrienden gezocht omg.Zaanstad.

• innie

Hoi,Ik ben een vrouw van 45, en ga in juni in Zaanstad wonen. Graag zou ik nieuwe gezellige mensen willen ontmoeten. Vriendinnen om mee te winkelen of een koppie of een drankje mee te drinken. OoK heb ik een dochter van 16,dus vrouwen met pubers zou heel leuk zijn. Verder ga ik trouwen in juni,en dat is ook de reden dat ik in Zaanstad ga wonen.

Verder ben ik gek op winkelen,lezen en eten koken. De rest vertel ik wel,wat mijn intereesses zoal zijn.

Groetjes,Innie.

• hankoelma@hotmail.nl

Hoi Innie

Wat leuk dat je gaat trouwen in Juni en dat je dan ook in Zaanstad komt wonen…ik zelf woon sinds feb. in Koog aan de Zaan,en net als jij zou ik ook graag nieuwe mensen willen ontmoeten.

Ik zal even wat van me zelf vertellen..ik ben wel wat ouder als jij nl 58 jaar maar voel me wel jonger hoor en word ook vaak jonger ingeschat…. Ik heb twee uit huis wonende zoons en ben getrouwd. Zou het erg leuk vinden wat van je te horen, en dan elkaar leren kennen, voel je er wat voor?

Groetjes Hannie

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian