mail contact gezocht Roosendaal en omstreken

• frank1970

Hoi allemaal.

Daar ik in volcontinue diensten werk ,getrouwd ben en 2 kinderen heb ben ik een beetje geisoleerd geraakt ben de afgelopen tijd.

Zoek ik leuke mensen om zo nu en dan eens mee te mailen.

Zelf ben ik een man van 41 jaar en sta midden in het leven.

Heb jij ook weleens de behoefte om over van alles en nog wat te mailen en ken jij soms ook niet je ei kwijt bij je partner .Wat let je en stuur me een berichtje.

groetjes frank

• Friendly

Hallo Frank,

Leuk berichtje en ook wel herkenbaar, want als je druk bent met werken, je kinderen, het huishouden, al je verplichtingen, is je kringetje (voordat je het weet) een stuk kleiner geworden.

Je hebt dus 2 kinderen, hoe oud zijn ze?

En je werkt in diensten, in welke sector?

O ja, ik schrijf je niet omdat ik mijn ei niet kwijt kan bij mijn partner. Gelukkig hebben we een goed huwelijk. Het is gewoon leuk om weer nieuwe mensen te “ontmoeten”, dus mail me maar, als je wilt.

Ik ben 34 jaar, getrouwd, moeder van 3, combineer werk en gezin. Wil je meer weten, dan hoor ik het wel. Groet, Friendly.

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian