stapvriendinnen gezocht in Groningen 40+

• ici64@hotmail.nl

Hallo leuke vrouwen/meiden uit Groningen,

Ik ben alweer 47 jaar en nog steeds niet te stoppen als het gaat om leuke dingen te doen. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten op een ongedwongen manier. Waar zijn toch al die oudere jongeren die van het goede leven houden en waar kun je die ontmoeten. Nou, ik hoop op deze site.

• rakkertje

Hoi,

Ik heb een berichtje gestuurd naar het hotmailadres.

Zou graag met je in contact komen. ben namelijk ook op zoek naar mensen om mee te stappen en andere leuke dingen mee te ondernemen.

Gr. bibi

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian