jong stel met kind zoekt jong stel voor vriendschap omg Breda/Oosterhout

• gezin3

Wij zijn een gezin uit omg Breda/Oosterhout. Ik ben 33 en man 36 jaar en een zoontje van 4 jaar. Wij zijn op zoek naar leuke stellen (met kinderen) om vriendschappen mee op te bouwen. Wij houden van dagjes/weekendjes weg, speeltuinen, uit eten, bioscoop, bankhangen met dvd-tje, bordspelletjes, etc. Hebben jullie een beetje dezelfde interesse's dan komen we graag in contact.

Groetjes,

gezin3

• wilcyn

hallo

wij zijn een gezin uit werkendam maar hebben plannen om naar oosterhout te gaan, komt vrouw vandaan

wij zijn 26vr en 29m jaar hebben 2 kinderen 1 van 2jr en 4maanden een jongen en een meisje van 3weken oud

wij hebben de zelfde interesse als jullie dus als jullie interesse hebben dan horen we dat graag

gr w en c

• wilcyn

hoi

als je wilt dan kan je hier naar toe mailen

cynthiavangils@hotmail.com

gr c

• Joshhi

Hallo!

Wij, ikzelf 31 en man 34 hebben twee kids. Meisje van 5 en jongen van anderhalf.

Hebben dezelfde interesses en zouden graag in contact komen om evt. leuke dingen te ondernemen met en misschien ook eens leuk zonder kids.

groetjes en we horen graag of jullie dit ook zien zitten

Josja

• benny&paul

Hoi,

Wij hebben geen kinderen vinden kinderen wel leuk en de rest van je bericht spreekt ons aan misschien leuk om met mail contact te beginnen?\

info@bennyssimo.nl

Paul en Benny

• Corina

Hoi hoi

Wij zijn een gezellig stel van hij 30 en zij 36 met 3 kinderen een dochter van 17 een dochtertje van 4 en een zoontje van 6

Jaar. wij wonen in breda en zijn ook op zoek naar leuke vriendschappen om leuke dingen te ondernemen met de kids of gezellig zonder de kids ergens wat te gaan drinken

Lijkt het jullie ook leuk om elkaar beter te leren kennen dan hoor ik het graag

Groetjes corina patrick en de kids

• annebelvanschaik29@gmail.com

wij zijn een stel van 30 en 40 jaar hebben samen 1 zoontje van 7 maanden oud en uithuisgeplaatste zoon en dochter van 13 en 11jr oud wij zoeken ook leuke normale vriendschappen wij komen uit Huizen Noord-Holland 't Gooi.

Ik ben opzoek naar nieuw gezichten mannen/vrouwen/stellen welkom kinder/tiener/baby modellen ook welkom . Voor een mooie portret mode tot hoever jij zou willen qwa fotoshoot.Normaal vraag ik vanaf 60 euro per shoot inclusief visagie(make-up)foto cd-rom onbewerkt en een aantal bewerkte foto's .Ik doe het nu gratis in ruil voor kleding schoenen knuffels en veel meer . Heb jij iets wat je niet meer gebruikt en wil je het graag weggeven voor 3 goede doelen dan ken je bij mij een mooie shoot doen.Ik heb al een poosje niets gedaan qwa shoots dus moet er even inkomen weer en wil nu komende zomermaanden veel buiten shoots proberen te doen.Dus heb je interesse in een shoot laat het me weten en ken je me mailen op annebelvanschaik29@gmail.com met recente foto's en wat jij weg wil geven met een lijst en of het nou 1 tasje is of paar zakken alles is qwa kleding welkom.En ik zoek het wereld wijd ik spreek geen spaans geen duits of frans maar heb het laten translaten via een site om iedereeen een beetje te helpen in hun eigen taal I'm looking for new faces, men / women / children welcome set / teen / baby models also welcome. For a beautiful portrait fashion to how far you would like Qwa fotoshoot.Normaal I ask from 60 euros per shoot including make-up (Makeup) photo CD raw and edited a number of photographs. I do it now for free in exchange for clothes shoes toys and much more. Do you have something you no longer use and would you like to give away for 3 charities with me then you know a nice shoot doen.Ik've done nothing for a while Qwa shoots