stellen gezocht met kinderen omg. Zuid-holland

• samengesteld gezin

Wij zijn een stel van 38 en 41 jaar met 4 kinderen (van kleuter tot puber) zoeken andere stellen rond dezelfde leeftijd met kinderen voor vriendschap (zonder plus!)

We willen graag onze vriendenkring uitbreiden om (als het klikt) gezellige dingen te ondernemen en bij elkaar op de koffie te gaan.

• Friendly

Hallo,

Omdat ik jullie berichtje zag en wij ook op zoek zijn naar nieuwe vriendschap, dacht ik; “Ik reageer gewoon, ik zie wel wat er van komt.”.

Dus bij deze. Ik zal wat over ons vertellen.

Mijn man is 36 jaar, ik ben 34 jaar en we hebben 3 kinderen. We wonen in Noord-Holland. Mijn man werkt fulltime, ik parttime.

Verder hebben we het natuurlijk druk met het gaande houden van ons gezin met alle bezigheden en hobby's (muziek, sport etc).

Nou, ik hoop dat jullie reageren, voor nu, groet, Friendly.

• fwloman@hotmail.com

Goedemiddag,

Wij , ik ben 34 en mijn vrouw is 37 met twee kinderen (3 en 5) zouden graag wat meer vrienden om ons heen hebben om, als het uitkomt gezellig langs te gaan of leuke dingen mee te doen.

wellicht klikt het

Horen het wel

groetjes

Floris

• vervallen

hoi

wij zijn een stel van 50 plus ik weet niet of jullie een bepaalde leeeftijd zoeken .

wij wonen omgeving schiphol hebben jullie interesse laat het ff weten

groet

• jolanda

Hoi wij zijn ook een stel van 37 en 42 hebben 2 kinderen 5 en 2 wonen ook in zuid holland maar dat is wel groot wij wonen in voorschoten en zoeken ook leuke stellen waar je op kan bouwen en vertrouwen en leuke dingen kan doen met de kids lijkt het je wat?

groetjes jo

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian