Vriendinnen(groep) 28-42 omgeving brabant/limburg gezocht

• Mendy

Hoi, ik heb sinds kort veel meer vrije tijd en ben op zoek naar vrienden/vriendinnen die ook zin

hebben om samen leuke dingen te gaan doen.

Ik hou van terrasjes, fietsen, stappen, bioscoop, muziek, theater, enz

Dus heb je zin om met mij (en hopelijk nog anderen) iets te gaan ondernemen

laat maar weten :-)

• Pietje1972

Ha Mendy,

Ik ben 39 jaar en ook op zoek naar vriendinnen om af en toe iets leuks mee te doen.

Jouw berichtje spreekt me dan ook erg aan. Ik woon zelf in Weert, waar woon jij?

Groet

Petra

• Vertigo

Hallo,

Geldt de oproep ook voor mannen? Ik zoek dezelfde dingen, dus het lijkt me leuk om eens met je in contact te komen. Ik ben man van 39 jaar uit de regio zuidoost brabant.

Ik hoor graag van je.

groetjes

• Mendy

Hoi ik kom uit Venray, je kunt me mailen op Mendysmailbox@hotmail.com

gezellig!

• vynckli

Hallo Petra

ik woon op 20 km afstand van jou. Leeftijd ongeveer gelijk en ook mij lijken de dingen die Mendy voorstelt erg leuk. Als je interesse hebt en eens wilt afspreken om te kijken of het klikt (zonder bijbedoelingen), laat maar iets weten.

groet Liesjuh.

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian