Contact gezocht

• Edg

Hallo ik ben Ed een man van 43 en ik woon sinds drie maanden in Groningen .

Groningen bevalt me erg goed en nu zoek ik contact met een man of vrouw om af en toe wat dingen te ondernemen .

Een kop koffie drinken ,lekker kletsen een wandeling maken in een van de parken of naar een evenement , muziekuitvoering .

Ik heb nogal een turbulente tyd achter de rug en probeer het leven weer op te pakken , ben bezig met zelfstandige woonruimte , ik huur nu een mooie ruime kamer en ben bezig met schuldsanering .

Ik zoek open eerlijke mensen uit Groningen die niet materealistisch zijn ingesteld en die ook aandacht hebben voor het innerlijke .

Vriendelijke groetjes Ed

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian