leuke vridnschap

• aryan

Hallo ik ben aryan uit nieuwegein 41 jaar oud,

Wat ik zoek zijn gezellig eerlijke leuke mensen die van leuke dingen doen houden af en toe bij elkaar komen .

Ik ben aryan woon in nieuwegein werk fulltime langs de weg heb leuke hobby duiken maar mis toch die leuke vriendschap met een leuk persoon waar je af en toe iets leuks mee kan doen bij elkaar koffie doen dingen delen lachen en nog meer.

Ben jij dat persoon die zich geroepen voelt mail me dan een leuk verhaal over jezelf en dan mail ik je terug.

ben jij /m/v in de buurt van utrecht rond de 30/40 jaar oud en vindt je het leuk om zo af en toe iets leuks te gaan doen dan moet je zeker mailen

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian