Vriendinnen gezocht omgeving Emmen!

  • Rockchickie

    Ik ben op zoek naar meiden uit de omgeving van Emmen. Ik ben een 26-jarige meid uit Emmen, heb veel vrienden, maar bijna allemaal mannelijk of de vriendinnen die ik heb hebben een relatie. Erg leuk en gezellig, alleen mis ik een echte vriendin om leuke meidendingen mee te doen. Samen gezellig shoppen, dagje weg ect.

  • daantjexback

    hoi

    Ik ben een meid van 24 jaar en kom uit klazienaveen..

    Ik heb wel een relatie (woon samen) maar zoek vriendinnen waarmee ik kan stappen, winkelen, gezellige meidendingen doen..

    Ik kom uit een ander dorp en heb hier nog niet veel vriendinnen..

    Graag reactie

    Groetjes diana

  • Rockchickie

    Ik heb je een priveberichtje gestuurd!

  • lilianrabia633@yyahoo.com

    mijn liefste

    Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

    ( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

    vanaf liefste

    lilian

    LILIANRABIA633@YAHOO.COM

    my dearest

    My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

    ( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

    from dearest

    lilian