vriendschap/stapmaatje

• markit

Hallo

Nu ik weer vrijgezel ben en niet zo'n grote vriendenkring heb of zijn getrouwd verliefd of verloofd of gaan niet meer uit

zoek ik iemand die van gezelligheid houd en leuke dingen wil gaan doen zoals stappen of bios pakken of eens een keer naar een muziekfesiteit wil gaan maar ook voor een gesprek ben ik wel voor te vinden

• rakkertje

hey hoi,

Waar woon je?

Gr. Bianca

• aryan

hallo bianca

ik zag dat je hierop reageerde dus ik dacht ga jouw even mailen .

ik ben aryan uit de buurt van utrecht houd van leuke dingen doen shoppen computers uit eten stappen duiken en nog meer

verder werk ik fulltime langs de weg wegafzettinigen borden plaatsen enz enz .

groeten aryan

• aryan

goedenmorgen markit

ik ben aryan uit de buurt van utrecht en waar kom jij vandaan want als je te ver uit de buurt komt is het toch lastig iets op te bouwen he

maar als je uit de buurt komt ben je van harte welkom hoor

groeten aryan

• ronnie74

Laat even weten waar je woont.

Dat is toch altijd makkelijk

gr

Ronnie

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian