Meiden met onregelmatige werkuren

• elle

Hallo :)

Het lijkt misschien een rare titel, maar zij die onregelmatige diensten draaien, zullen vast snappen wat ik bedoel.

Als de mensen om je heen fulltime werken en regelmatige werkuren hebben, is spontaan afspreken er eigenlijk niet bij. Vaak wordt alles in het weekend gepropt. Sporten, familiebezoek, boodschappen, huishouden, sociale contacten aanhalen en oja, ook nog even lekker niksen op de bank - kortom: druk, druk, druk. Zelf heb ik daar eigenlijk geen last van; simpelweg omdat ik niet gebonden ben aan het weekend. Maar de mensen om mij heen zijn dat wél en dus komt het regelmatig voor dat als ik zin heb om iets te ondernemen dat het dan op z'n vroegst een week later eindelijk kan. En dat is exact waar ik al een tijdje tegenaan loop :-| Ik snap heus dat zij niet spontaan kunnen afspreken, maar dat neemt niet weg dat ik het jammer vind dat ‘even snel afspreken’, spontaan lunchen in de stad, terrasje pakken, niet tot de mogelijkheden behoren.

Ik ben 37 jaar, woon samen in Utrecht, geen kinderen, geen huisdieren en werk dus onregelmatig. Uiteraard kan ik prima alleen zijn en mezelf uitstekend vermaken - vind het altijd leuk om te lezen, een filmpje te kijken, buiten de deur te lunchen of gewoon ergens een kop koffie te drinken. Helaas woon ik niet meer aan de kust (kom er wel vandaan), anders zou een strandwandeling ook in het rijtje passen. Sporten staat op de agenda - net zoals in 2011 :s Tijd zat, maar motivatie… mwah :P

Wat ik zoek? Een gezellige vriendin (hoe cliché) van 30-45 die het “probleem” herkent, in Utrecht (of omgeving) al dan niet samenwonend, die het leuk vindt om doordeweeks overdag af te spreken om iets te ondernemen.

Is er herkenning en heb je interesse, laat hier dan een berichtje achter!

Ben benieuwd :)

• aryan

hallo dame

ik ben aryan uit nieuwegein vindt je het erg als er een man reageeert??

ik werk zelf langs de weg nu even niet ivm vorst maar als ik in de nacht zit heb ik ook tijd over voor een bakkie koffie of iets leuks doen

ik ben 41 jaar oud en erg sportief houd van duiken shoppen naar de stad gaan muziek zingen computers of iets anders leuks te gaan doen

groeten aryan

• elle

Hallo Aryan,

Bedankt voor je reactie! Echter heb ik een sterke voorkeur voor vriendschappen met meiden. Ik heb (door studie) jarenlang alleen maar vriendschappen onderhouden met mannen - ook leuk, maar toch heel anders. Inmiddels weet ik dat mijn behoefte uitgaat naar contact met wezens die op een gelijke golflengte functioneren ;)

Groet,

Elle

• stelletje

hoi hoi

ik ben zelf iemand die onregelmatiig werkt. ik woon wel samen en in brabant.

mijn intresse's zijn zwemmen lezen me hond

• aryan

Goedendag

Ik las je oproepje en ik dacht mag een man ook reageren ??

Ik woon zelf in nieuwegrin en werk ook wel onregelmatig door de week soms laat soms vroeg thuis

Mijn naam is aryan ben 41 jaar oud

Groetjes aryan

• annebelvanschaik29@gmail.com

wij zijn een stel van 30 en 40 jaar hebben samen 1 zoontje van 7 maanden oud en uithuisgeplaatste zoon en dochter van 13 en 11jr oud wij zoeken ook leuke normale vriendschappen wij komen uit Huizen Noord-Holland 't Gooi.

Ik ben opzoek naar nieuw gezichten mannen/vrouwen/stellen welkom kinder/tiener/baby modellen ook welkom . Voor een mooie portret mode tot hoever jij zou willen qwa fotoshoot.Normaal vraag ik vanaf 60 euro per shoot inclusief visagie(make-up)foto cd-rom onbewerkt en een aantal bewerkte foto's .Ik doe het nu gratis in ruil voor kleding schoenen knuffels en veel meer . Heb jij iets wat je niet meer gebruikt en wil je het graag weggeven voor 3 goede doelen dan ken je bij mij een mooie shoot doen.Ik heb al een poosje niets gedaan qwa shoots dus moet er even inkomen weer en wil nu komende zomermaanden veel buiten shoots proberen te doen.Dus heb je interesse in een shoot laat het me weten en ken je me mailen op annebelvanschaik29@gmail.com met recente foto's en wat jij weg wil geven met een lijst en of het nou 1 tasje is of paar zakken alles is qwa kleding welkom.En ik zoek het wereld wijd ik spreek geen spaans geen duits of frans maar heb het laten translaten via een site om iedereeen een beetje te helpen in hun eigen taal I'm looking for new faces, men / women / children welcome set / teen / baby models also welcome. For a beautiful portrait fashion to how far you would like Qwa fotoshoot.Normaal I ask from 60 euros per shoot including make-up (Makeup) photo CD raw and edited a number of photographs. I do it now for free in exchange for clothes shoes toys and much more. Do you have something you no longer use and would you like to give away for 3 charities with me then you know a nice shoot doen.Ik've done nothing for a while Qwa shoots