Hallo
Het lijkt misschien een rare titel, maar zij die onregelmatige diensten draaien, zullen vast snappen wat ik bedoel.
Als de mensen om je heen fulltime werken en regelmatige werkuren hebben, is spontaan afspreken er eigenlijk niet bij. Vaak wordt alles in het weekend gepropt. Sporten, familiebezoek, boodschappen, huishouden, sociale contacten aanhalen en oja, ook nog even lekker niksen op de bank - kortom: druk, druk, druk. Zelf heb ik daar eigenlijk geen last van; simpelweg omdat ik niet gebonden ben aan het weekend. Maar de mensen om mij heen zijn dat wél en dus komt het regelmatig voor dat als ik zin heb om iets te ondernemen dat het dan op z'n vroegst een week later eindelijk kan. En dat is exact waar ik al een tijdje tegenaan loop :-| Ik snap heus dat zij niet spontaan kunnen afspreken, maar dat neemt niet weg dat ik het jammer vind dat ‘even snel afspreken’, spontaan lunchen in de stad, terrasje pakken, niet tot de mogelijkheden behoren.
Ik ben 37 jaar, woon samen in Utrecht, geen kinderen, geen huisdieren en werk dus onregelmatig. Uiteraard kan ik prima alleen zijn en mezelf uitstekend vermaken - vind het altijd leuk om te lezen, een filmpje te kijken, buiten de deur te lunchen of gewoon ergens een kop koffie te drinken. Helaas woon ik niet meer aan de kust (kom er wel vandaan), anders zou een strandwandeling ook in het rijtje passen. Sporten staat op de agenda - net zoals in 2011 :s Tijd zat, maar motivatie… mwah
Wat ik zoek? Een gezellige vriendin (hoe cliché) van 30-45 die het “probleem” herkent, in Utrecht (of omgeving) al dan niet samenwonend, die het leuk vindt om doordeweeks overdag af te spreken om iets te ondernemen.
Is er herkenning en heb je interesse, laat hier dan een berichtje achter!
Ben benieuwd