leuke mensen om mee te mailen

• Jo45

Leuke mensen gezocht om mee te mailen, of eventueel kennis mee te maken als je in de buurt woont en als het klikt.

Geen relatie gewoon gezellig contact. Ben 40-ger en vrouw.

• adrie45

hallo

lijkt me gezellig om samen te mailen mijn emailadres is: adrie_67@live.nl

• gerardz

Ho Jo,

Lijk mij leuk. Hier een 44jarige die ook wel in is voor mailcontact. Gezellig en leuk maar ik schuw zeker de diepgaande gesprekken niet.

Groetjes,

Gerard

• Slesla

Hallo,ik zoek ook nog mensen om me te mailen.Over leuke dingen,minder leuke dingen,alledaagse dingen maakt niet uit als het maar gezellig is.

Ik woon in midden-limburg.

zie graag een berichtje terug.

Groetjes Treesje

• cavdmeer@casema.nl

Hoi!

ik vind het leuk om te mailen maar misschien kun je wat meer over jezelf vertellen,

Ik woon in de buurt van Rotterdam en ben een alleenstaande moeder met 2 grotere kinderen dus heb behoefte om eens wat andere dingen op te gaan pakken,

lijkt het je wat?

Groetjes!

• Gj_Aladin

Hoi,

Ik zoek ook nog wat mensen om mee te mailen…

Groetjes, Gjalt

• flevolander52

hallo jo,

ben een man van 60 en zou ondanks alles toch een leuke mailvriendschap willen opbouwen.

en op deze manier met elkaar mailen wat ons bezighoud, uiteraard in vertrouwen en met respect.

gr johan

• Janet

Hoi…

Ben ook wel in voor leuk mail contact ….dus ik zou zeggen mail me maar.. …

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian