vriendin

• mariavandergijp@hotmail.com

hallo

ik ben een leuke meid van 48 jaar en op zoek naar leuke vriendinnen om gezellige dingen mee te gaan doen kletsen over van alles zowel leuke als serieuse dingen die jou en mij bezig houden.

wil je meer van me weten laat iets horen .

liefs

• VeeBee

Hoi ,

Nou , bij deze dan :-)

Ik ben ook 48 jaar , getrouwd en heb één zoon ( uitwonend)

Ik ben woonachtig in Zuid-Oost Brabant , en weet niet of dat een ‘probleem’ is voor je ?

Mailen is miss. in de eerste instantie een optie ?

Ik hoor het wel !

Groetjes

VeeBee

• willowwitch@live.nl

Ik kom uit omgeving Veluwezoom, ook 48 :-)

• cavdmeer@casema.nl

Hallo Maria,

ik ben 50 jaar en een alleenstaande moeder met 2 grotere kinderen. Krijg dus wat meer mijn handen vrij om nieuwe kennissen te ontmoeten en leuke dingen te ondernemen, hou van fietsen, wandelen, filmpje pakken, uit eten etc. etc..

Lijkt het je wat?

Gr. Carola

• salsa-1978@hotmail.com

hoi Maria,

Ik ben ook op zoek naar vriedinnen van 48 tot 58j ik ben een moderne vrouw met 1 dochter …is weer thuis na t verbreken van relatie….maar ik hou nog steeds van af en toe uitgaan en terrasje pikke, restaurantje, enz.

mail me voor verdere contact op salsa-1978@hotmail.com

tot gauw, Yolanda

• ladiva

hoi hoi,ik ben ook 48 met grote kids,ga graag dansen terrasje pakken ik woon bij nijmegen en jij?

• willowwitch@live.nl

Hoi ladiva,

Ik woon bij Arnhem, misschien even mailen? Mijn adres is willowwitch@live.nl

• Roxy71

Hallo allemaal…ik ben een italiaanse vrouw van 41, ik woon samen met mijn man (hij is Nederlander) in Nijmegen en ik ben op zoek naar vriendinnen. Ik heb geen kinderen, ik hou van fietsen, winkelen, films kijken en vooral kletsen! Mijn Nederlands is nog niet zo goed, maar ik begrijp bijna alles :)

Is iemand geïnteresserd in een buitenlandse vriendin?

Groetjes, Rox

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian