gezocht man van rond de 40

• xxann

hoi, ik ben een vrouw van 43 met een onregelmatige baan en zoek een man die dat ook heeft en begrijpt.

In het weekend afspreken is vaak lastig, maar kan natuurlijk wel. En een fijne strandwandeling of boswandeling, compleet met hond,

kan natuurlijk altijd overdag. Ik kom uit de kop van noord-holland en het zou handig zijn als je niet te ver woont.

groetjes Anneke

• adrie45

hallo anneke

ik heb zelf ook wisseldiensten met mijn werk dus ik begrijp dat wel.

maar wat zoek jij precies een relatie of gewoon vriendschap?

Groetjes adrie

• xxann

hoi adrie

Voorlopig zoek ik gewoon vriendschap. Een keer naar de bioscoop of naar een theatervoorstelling. Gewoon normale dingen.

groetjes Anneke

• adrie45

dat lijkt me ook erg gezellig ik zoek namelijk ook gewoon vriendschap

zullen we verder mailen?

adrie_67@live.nl

• Jacob

ik denk niet dat ze zit te wachten op een getrouwde man

• xxann

Daar zit ik inderdaad niet op te wachten. Ik kan me ook helemaal niet voorstellen dat je reageert op mijn oproepje als getrouwde man.

• aryan

ik kom uit utrecht en ben ook overdag vrij dus

ben 41 jaar oud en houd van wandelen dus komt goed uit

dus lijkt het je wat hoor ik het wel

aryan

• xxann

hé Aryan

Ik vind Utrecht een heel eind weg dus dat wordt niets

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian