Gezellige mensen gezocht om mee te stappen omgeving (020)

• Samatha

Ken je dat? Je wilt gezellig iets gaan drinken of hapje eten, gaan dansen maar niemand die tijd en zin heeft?

Vriendinnen zijn te druk bezig met kids en hun man of vriendje?

Wel ik vrouw van 41 zoek leuke mensen om af en toe gezellige dingen mee te gaan ondernemen.

Van even ergens wat drinken tot de trein nemen om lekker in Duitsland/Belgie uit te waaien.

De auto kan ook natuurlijk.

Ik wil alles doen wat leuk en gezellig is.

Ik ben een donkere vrouw van 41 en zoek dus gezellige mensen de van dansen, wandelen, fietsen, uiteten, stappen houden.

Ben je dat? Neem dan even contact op!

• hansie1@zonnet.nl

Hey Samantha, ik jonge vent van 43, helemaal gek van af en toe lekker uit mn dak te gaan op festivals zoals Mysteryland ed is

op zoek naar een maatje die dat ook leuk vind.

Eerst komende feest is Sensation White in Hasselt Belgie.

Ben jij ook zo iemand?

gr,Hans (070)

• cigi11

Hoi Samatha,

Ik wil toch even reageren,

Want wat jij daar hebt staan, zo gaat het precies in het leven.

Ik denk dat ik te ver weg van jou woon.

Ik woon namelijk in Maastricht.

Ik ben een alleenstaande moeder van 48 jaar en heb een dochter van 13 jaar.

Maar zij gaat meestal in het weekend naar haar vader

En dan wil ik ook graag op stap of andere leuke dingen doen.

En nog even en dan is het carnaval en dat is ook gezellig hahhaha

Ik wens je nog een fijne avond en misschien tot schrijfs;)

• salsa-1978@hotmail.com

Beste Samantha,

Lijkt me allemaal gezellig en ik ben overal voor in, ik ben op zoek naar leuke vriendinnen ik woon in amsterdam, mail me dan kletsen we wat verder.

groet,Yolanda

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian