Kinderloos stel (34 en 31 jaar) wil vriendenkring uitbreiden met gelijkgestemden omgeving Utrecht (Maarssen)

• stefanb

Hoi,

Wij zijn een (definitief) kinderloos getrouwd stel van 34 en 31 jaar.

We zouden graag onze vriendenkring uitbreiden met mensen die ook kinderloos zijn en hetzelfde in het leven staan als wij.

We zoeken puur vriendschap, geen plusjes o.i.d.

We wonen in Maarssenbroek, Utrecht en zoeken getrouwde stellen die in de directe omgeving wonen.

Reacties zijn welkom :)

Stefan en Marieke

• Vrolijk stel

Hoi. Mag ik jullie email adres voor een reactie? Doe ik liever niet in het openbaar…

• aryan

Goedendag

Ik ben aryan uit nieuwegein woon in nieuwegein spontaan persoon oprecht gezellig houd van leuke dingen doen en woon samen .

mijn hibby's zijn duiken uit eten shoppen lol maken leuke dingen doen zingen computers.

verder werk ik fulltime als verkeersmedewerker in badhoevendorp.

Ja vriendschap is altijd leuk toch en ook in de buurt ook meegenomen

Heb verder 2 katten

Groeten aryan

• Geluk78

Beste Stefan en Marieke,

Jullie berichtje hier op deze site sprak ons erg aan.

Wij zijn een leuk stel van 31 en 35 jaar.

We hebben net als jullie geen kinderen.

We wonen in de buurt van Utrecht en zoeken net als jullie vriendschappelijk contact zonder plusjes.

We houden van uitgaan (zoals dancing, cafe, bioscoop) En wandelen, koken, lekker kletsen, fietsen. strand, shoppen.

We hopen van jullie te horen.

Groetjes Larissa en Rick.

• aryan

goedenmorgen stefan

Wij zijn aryan en cora uit nieuwegein werken allebei fulltime wonen sinds 2007 hier en het bevalt ons verder goed .

wij houden van leuke dingen doen zoals bij elkaar op de koffie gaan of keer de stad in gaan .

groeten aryan en cora

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian