Vriendschap

• aryan

Het einde van 2011 komt in zicht en ook heb je dan voornemens voor 2012.

ik woon in nieuwegein bij utrecht en heb eeb leuke baan hobby's en woon samen maar zou het leuk vinden om gewoon iemand te leren kennen om zo af en toe iets leuks te gaan doen m/v.

maar aangezien het egenwoordig alleen maar via facebook,hyves,msn of een andere site gaat zoek ik ook iemand die daar klaar mee is en gewoon een leuk kontakt wil onderhouden door af en toe iets leuks te gaan doen.

woon jij in de buurt van utrecht ben je m/v rond de 30 jaar oud en houdt je van leuke dingen doen zoals

stappen,de stad in , ergens iets drinken of iets anders ook goed .

Nou als jij dit leuk vindt laat een berichtje achter en ik mail je terug

Alvast goed uiteinden en goed begin van 2012

Aryan

• Md15

Hoi aryan, ik ben zelf ook opzoek naar nieuwe leuke contacten in de omgeving van Utrecht en het gooi. Ik woon samen met mijn vriendin en dochtertje in Bussum . Ik ben zelf 28 jaar. Lijkt me leuk om wat te horen. Groetjes michel

• aryan

Goedendag michel,

ik las je reactie op vriendschap.startpagina.nl leuk hoor .

Zoals je hebt gelezen ben ik dus op zoek naar leuke mensen voor vriendschap in de buurt van utrecht.

Ik werk fulltime in de verkeerstechniek in amsterdam utrecht en omgeving en ook veel in de nacht .

mijn hobby's zijn duiken muziek uit eten naar de film computers en nog veel meer dingen .

tja wat moet je nu nog meer vertellen over jezelf he.

Lijkt het je leuk in kontakt te blijven dan zou ik zeggen mail maar terug en dan beantwoord ik je mailtje wel weer.

A.schuurbiers@casema.nl mijn rechtstreekse mail adres

Groeten aryan

• Md15

Hoi Aryan, ik zal je morgen even mailen. Groetjes michel

• Md15

Hoi Aryan, volgens mij is er wat verkeerds gegaan met mailen. Wat is eigenlijk je leeftijd? Heeft het een speciale rede dat je nieuwe vriendschappen zoekt? Je kan me mailen op d.15@live.nl. Groet michel

• kusam

Ik ben Niku 20 jaar oud ik zoek vriendschap ik woon in huizen ik kom uit srilanka mijn mail is kusam@ live.nl en jouw