Vriendschappen Eindhoven/Tilburg/ZO-Brabant

• Vertigo

Hallo iedereen,

Een nieuw jaar staat voor de deur, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen…..Ik ben single man van 39 jaar en heb zin om nieuwe contacten op te doen en nieuwe vriendschappen te sluiten. Samen concerten en festivals bezoeken, bios, cafe, gewoon bij elkaar langs gaan, andere ideeen, etc…..Heb jij hier ook zin in, dan stuur maar een berichtje. Zowel mannen als vrouwen mogen reageren, bij voorkeur omgeving Eindhoven/Tilburg/ZO-Brabant. Voor de duidelijkheid, want dat schijnt relevant te zijn: ik ben hetero en alleen op zoek naar vriendschappelijke contacten.

Groeten.

• Enrico

Hoi Vertigo,

Ten eerste de beste wensen voor 2012!

Ook voor mij wordt 2012 een jaar van uitdagingen.Een van die uitdagingen is op zoek gaan naar nieuwe vriendschappen. Ik woon samen, ben net 50 jaar, maar mijn vrienden wonen helaas verder weg. De activiteiten die jij hier boven noemt spreken mij aan, vandaar deze reactie. Ik ben een hetero man en heb ondervonden dat het moeilijk is om via internet mannelijke hetero vriendschappen te sluiten/vinden. Dus dit lijkt me voor het begin een leuke eerste uitdaging!

Indien je interesse hebt, hoor ik graag van je.

Groet, Enrico

• hansie1@zonnet.nl

Hey Hallo, jullie ook de beste wensen voor 2012.

Heb zelf een aantal weken geleden zo'n adv. geplaatst.

Ik woon niet in jullie regio maar mn auto doet wonderen.

Ben zelf ook 100000% hetero met twee zonen. (wonen niet bij mij)

Zoek ook gezellige mensen die het leuk vinden een festivalletje ed te bezoeken.

Hoor graag van jullie.

Gr Hans (regio Den Haag)

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian