vrouw 48 veluwezoom zoekt vriendin

• willowwitch@live.nl

Moeilijk om kort in het onderwerpregeltje te zetten wat je zoekt :-)

Maar nu wat uitgebreider. Ik ben een getrouwde vrouw van 48 en door eerdere scheiding en veel verhuizing heb ik geen vriendinnen.

Ik zoek een vriendin om mee te lachen maar ook mee te huilen, te geinen maar ook serieus mee om te gaan.

Ik ben zelf vlot, modern en onafhankelijk.

Spreekt jou mijn oproepje aan dan kun je me mailen op willowwitch63@live.nl

Groetjes en wie weet tot mails……….

• VeeBee

Hé hoi Willowwitch :)

Ik kom hier eigenlijk net ff kijken en zag je oproepje , ook al is ie een week of twee ‘oud’ , maar je ‘naam’ sprak me wel aan en je moet ergens beginnen , toch ?!

Ik ben ook uit 1963 , getrouwd ,woon iets zuidelijker dan jij vraagt , maar ach , mailen kan ook leuk zijn en dan is er altijd de auto ook nog , he ?

Laat maar wat van je horen als je wilt , lijkt me leuk !

Groetjes …..

De ene helft van het paar ‘apart’ ;)

• willowwitch@live.nl

Lachen, ik reageer net op een ander oproepje waar je naam bij staat….

Als je wilt mag je me altijd mailen, praat wat makkelijker ;-)

• mariavandergijp@hotmail.com

hoi hoi

het is net of ik mijn eigen verhaal lees

ik woon in braband dus das een eind uit de buurt maar misschien wel leuk om te mailen

liefs mary

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian