vriendschap met vrouw 47+

• wilco-zh

hoi ik ben een jonger uitziende man van 56 jr.woon 10 min fietsen van strand,zit daar met mooi weer ook vaakl.altijd maar alleen.welke spontane vrouw,wil dat gezellig met mij samen te doen.of keertje etentje,bowlen of ach zijn zoveel leuke dingen.

en tzt keer weekeindje naar een sedenreisje,of bij goede klik een leuke zonnige vakantie.

daar ik alleen ben,zoek ik een vrouw.maar mochten er meerdere vrouwen cq mannen zijn is ok goed.leukste is gelijk aantal dan.wie weet kunnen wij leuke vriendschap op bouwen,met zonnig toekomst.

ben jij een single vrouw,mail me dan en wie weet,zitten wij van zomer op strand,of in zee.

geld ook eventueel voor alle andere mannen en of vrouwen.

lang leve de lol,genieten,lachen en huilen alles mag,niks moet is motto.

groetjes wilco

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian