Tweede Kerstdag - Noordwijk

• Zevenster

Heb je deze dag nog niets te doen? En vind je het leuk om geheel vrijblijvend andere mensen te ontmoeten? In groepsverband? De eerste aanmeldingen zijn al binnen. En aanmelden hoeft niet echt, je kunt gewoon komen.

Er is in Noordwijk een Kerstdorp aan Zee In de Sint Jeroenskerk is een levende kerststal. Om 15.00 uur zal er ook een voorstelling zijn. Entree is vrij.

We verzamelen om 14:00 bij de ingang van de Sint Jeroenskerk, Van Limburg Stirumstraat 24 te Noordwijk.

Bij goed weer is het eventueel ook mogelijk om na afloop richting strand te gaan en nog veel meer natuurlijk.

Leeftijd is onbelangrijk. Wel dat je openstaat voor contacten met anderen. (Hetero, homo, lesbo, bi en trans, zowel mannen als vrouwen)

Hoe herken je mij? Op de dag zelf zal ik een groene jas aan hebben.

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian