Stel zkt stel met ++ liefst uit de omgeving Utrecht

• m1969v1976

Hoi,

Leuk dat je ons oproepje leest!

Wij zijn een stel m41 en v35. We zijn allebei werkend en wonen in provincie Utrecht.

Het lijkt ons leuk om andere stellen te leren kennen voor vrienschap met een plus.

We hebben wel vrienden maar willen graag onze vriendenkring uitbreiden.

Het lijkt ons leuk om een keer iets af te spreken, bijvoorbeeld bioscoop, iets drinken of gewoon bij elkaar op visite. Verder houden we van sauna, uit eten, dagje shoppen, wandelen,fietsen, stedentrips,vakantie, pretparken etc.

Wie ook op zoek is naar uiteindelijke een leuke vriendschap, laat dan wat van je horen!

Ons email adres is knuffel1971@hotmail.com

Groetjes

O en J

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian