Vriendschap

• Karin & Ronald

Vriendschappen gezocht!

Door onze drukke werkzaamheden hebben wij de afgelopen jaren onze vriendschappen wat verwaarloosd. Ons goede voornemen voor 2012 is om daar verandering in te brengen.

Wij willen graag contacten leggen met andere stellen om een nieuwe vriendenkring op te bouwen.

Onze leeftijd is 47 en 45 jaar en we wonen in de omgeving Arnhem-Apeldoorn.

Lijkt het jullie leuk om iets af te spreken mail dan naar: karin_ronald@live.nl

• ftushar

Hallo IK ben IK Geloof de Naam ben Nieuw op this websites sterven IK MAAR afschuwelijk te zaaien JE bericht op this websites en IK-dissident Tot EEN-contact ontmoet u zAL IK graag Willen DAT u Mij stuurt ben mail to Mijn e-mail-ID VOOR Mij OM u Mijn foto en alles wat JE zult WeTeN meer dan Mij Mijn sms is (faithtusharr@yahoo.co.uk)

Tot Gauw Geloof te Missen

• B EN M

Hallo Karin& Ronald,

Wij (42 en 47 ) willen een nieuw kennis/vriendschap contact aangaan met ander stel.

Wij hebben een beperkte echte vriendenkring waarmee je ook over gevoelens ed. kan praten, en zijn dus op zoek naar een leuk en warm stel waarmee dit wel mogelijk is.

Wij houden van, sport ,fitnis, serieuze en luchtige gesprekken, drankje en gewoon een gezellige avond.

Graag horen wij een reactie vanvan jullie

wij weten alleen niet hoe dit werkt met mailen ?

Groetjes B en M

• B EN M

Wij (42 en 47 ) omg Apeldoorn en ook 3 dochters willen een nieuw

kennis/vriendschap contact aangaan met ander stel.

Wij hebben een beperkte echte vriendenkring waarmee je ook over gevoelens ed. kan praten,

en zijn dus op zoek naar een leuk en warm stel waarmee dit wel mogelijk is.

Wij houden van, sport ,bqq, fitniss,sauna, serieuze en luchtige gesprekken, drankje en gewoon een gezellige avond

Groetjes B & M

Graag horen wij een reactie van jullie

wij weten alleen niet hoe dit werkt met mailen

• w en g

wij zijn een wat ouder stel maar zijn ook opzoek naar een vrienden kring

het valt tegen om wat te vinden

zoms denken wij dat dit een sex pagina is

want als je er bij zet dat je niet opzoek bent naar sex

dan krijg je geen reactie

• w en g

wij komen uit zutphen

en zijn net als jullie opzoek naar mensen voor gezelighijd

je kan ons mailen op

apollo13@orange.nl

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian