Wij zoeken leuke vriendschap omg. Veldhoven.

• Stelletje

Hallo wij zijn een leuk stelletje 48 jaar,

en wij zijn op zoek naar een gezellige vriendschap om leuke dingen mee te doen.

Misschien leuk om samen de eerste keer ergens een bakkie te doen voor kennismaking.

zou zeggen mail oms maar. stelletje63@hotmail.com

• stel

hallo stel wij hebben een mail gestuurd naar jullie

gr stel

• vrienschap14

Hallo,

wij zijn op zoek naar een leuk stel om te kijken of er een leuke vriendschap mogelijk is. Voor ons een nieuwe manier, om naast een drukke baan, mensen te leren kennen. Zijn geen kroegtijgers, dus de plekken om leuke mensen te ontmoeten is minder groot. Het plusje is niet onze insteek.

Hebben jullie nog (potentiele) interesse? Indien ja, is het dan handig om wat over en weer te mailen of er iets gezamelijks bestaat? wij horen graag van jullie…

H&D

Boxmeer

• wilenfranca@hotmail.nl

hallo stelletje wij wonen in helmond en zoeken ook nog een leuke vriendschap wij zijn zelf 50 jaar, lijk je dat wat mail dat even gr. w. en f

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian