stel met kleine kinderen zoekt vriendschap.

• B&I

Leuk, modern stel van 37 en 50 jaar oud met 2 kleine meiden zoeken leuke mensen voor vriendschap.

Wij houden van gezelligheid, avondje uit, goede gesprekken, bioscoopje, wandelen in de natuur en stedentripjes maken.

We hopen leuke mensen te ontmoeten.

Gr.

B&I

• C&A

Wij zijn een stel van 28 en 56 jaar met 3 kleine kinderen (jongens) en zoeken een ander stel

voor culturele uitwisseling, bakkie pleur en vele hete avonden.

We zijn breed algemeen ontwikkeld, beide op dit moment baanzoekend en gewend aan

eenvoudige levensstijl…tegen iets zelf maken zien we absoluut niet op!

Horen we nog wat of hoe zit het?

adios,

C&A

• J.

In welke regio?

gr. J.

• B&I

Wij wonen in Nijmegen.

Groetjes,

B&I

• B&I

Hete avonden zoeken we niet

• J.

Ai dat is 1,5 uur van ons vandaan.

Jammer.

gr. J.

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian