mailen en?

• denise

leuke mannen gezocht voor spannend mailcontakt met bedoeling live prive afspraakje

• senior

uit welke regio kom je

• Gast

:D

Die gaat veel reacties krijgen, want er zijn wanhopige kerels genoeg, die hopen dat er

nog een wijfje rondloopt dat ff snel de benen wijd gooit

:D

• driek

denise Schreef:

——————————————————-

> leuke mannen gezocht voor spannend mailcontakt met

> bedoeling live prive afspraakje

• denice

mmmmm gooi graag mn benen wijd voor een lekkere vent

• piet

toch zielig, is niet het juiste forum volgens mij!(td)

• aryan

Hallo ik ben aryan uit nieuwegein blauwe ogen slank spontaan

Mijn hobby's zijn duiken shoppen muziek zingen en spannende dingen doen

Mijn msn is knuffelbeer1933@live.nl

0639625197 whatsapp

Gr aryan

• aryan

Waar kom jij vandaan

• ftushar

Hallo ik ben geloof ik de naam ben nieuw op deze sites die ik alleen maar te zaaien je post op deze websites en ik dissident tot een contact met u zal ik graag willen dat u mij stuurt ben mail naar mijn mail id voor mij om u mijn foto en alles wat je wilt weten over mij mijn sms is (faithtusharr@yahoo.co.uk)

tot gauw geloof te missen

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian