stel met kinderen zoekt ander stel voor vriendschap

• B

Hallo allemaal,

Wij zijn een jong gezin uit de omgeving emmeloord.Ik 34 mijn vrouw 29.Om ons leven meer invulling te geven zijn wij op zoek naar een stel voor een leuke hechte vriendschap.Wij houden van natuur reizen en vooral van Zweden en de overige Scandinavische landen.Wij hebben allebij een fultime baan en 2 kleine kinderen.lijkt het je wat of ben je nieuwschierig laat van je horen.ps.Alleen vriendschap geen andere dingen.

• José

Hoiii B,

Wij zijn een leuk gezin uit maastricht, en eveneens op zoek naar gezelschap.

Beiden werkzaam in de telefonische verkoop en we hebben 5 kinderen in de leeftijd tot 16 jaar.

Man; matig roker, hobbies; modelspoor treinen, boswandelingen, sauna en agility trainingen met onze 3 rottweilers.

Vrouw; huisvrouw, actief in het verenigings leven, houd van shoppen, kappersbezoek en sauna.

Beide fanatiek carnavals liefhebbers!

Leuk he? Graag een berichtje terug, zodat we eens wat af kunnen spreken!

• B

Hallo Jose

Ja klinkt leuk maar ik denk dat de afstand toch een probleem wordt

mvgr bas

• arno jolanda

hallo wij zijn een stel met 3 kinderen van 10 12 13 zelf zijn we 46 en 41 jaar ik hou van duiken me vrouw van zingen in een cor en we komen uit flevoland net over de brug links dus in de buurt horen het wel

• B

Hallo Arno en Jolanda

Bedankt voor jullie reactie wij hebben jullie reactie gelezen is ook precies wat wij zoeken gewoon gezelligheid.Wij horen graag meer van jullie.

• arno jolanda

hallo is goed moeten we hier onze gegevens neer zetten of kunnen jullie gegevens lezen laat dan even wat achter

• An

Wij zijn een stel, in de 40, hebben 2 kinderen op de basisschool.

Zelf zijn wij ook zeer geinteresseerd in vakantie in Zweden in de natuur. We zijn er nu 3 x geweest en komend jaar gaan we weer 2x.

ook gaan we dan een aantal dagen naar Noorwegen.

Graag zouden wij hierover ervaringen uitwisselen (wij denken zelfs aan emigreren) in welk gedeelte zijn jullie geweest?

Lijkt me leuk reactie te krijgen.

Groeten, An

• B

Hallo An

Bedankt voor je reactie.

Toevallig hebben wij dezelfde gedachten wij zijn zelfs al zover dat we de taal leren.

En wij zijn ook in noorwegen geweest.We gaan aankomend jaar naar de provincie Jamtland (het noorden).

Wij vinden zelf de provincie Dalarna het mooist.Misschien kunnen we zeker ervaring uitwisselen.

we horen wel vriendelijke groet Bas en Mariska

• An

Hoi Bas en Mariska,

Het lijkt me heel leuk ervaringen uit te wisselen, maar ik weet niet hoe het werkt dat ik naar jullie prive mail adres kan mailen.

Toevallig gaan wij dit jaar naar Härjedalen, ook richting Jämtland op vakantie. We willen ook in östersund gaan kijken.

Ja wij zijn ook Zweeds aan het leren.

Zijn jullie ook bij Midscand in Amersfoort geweest? Over emigreren naar Jämtland?

Hoop weer van jullie te horen,

Groetjes, An.

• B

Hallo An

Ik weet hoe ik prive kan regaren ik heb even gauw een hotmail aangemaakt kunnen we dan even verder uitwisselen.

provo70@hotmail.com