visen in ijmuiden

• leodewaal

wie vist er wel eens aan zee (ijmuiden) en wil de koste delen met een andere viser.

gezelige vent van 55 jaar zoekt een vis maat of vrouw ja ja die zijn er ook gelukig, die wil visen in ijmuiden ik hoor het wel

groetjes uit lelystad.

ps ik weet heel goed de weg in ijmuiden .

• Vaagteken

Wat is ‘visen’ ¿¿¿

• leodewaal

ha ha ja wat is visen, dat is een worm zwem les geven en hopen, dat een vis met kunstgebit of bril trek heeft in een hapje worm .

• DOVANI

Leo, jong…hier heb je een S

- van VISSEN-

succes

• leodewaal

dat is ook zo, wel scherp van je klassssen dolfani

groetjes ha ha ha

• ron

hoi,ijmuiden weet ik wel de weg,maar vis bij mij.ik woon op 10 min fieten van strand en die is lang hier van kijkduin tot aan scheveningen.

heb veel gevist,en ook gevangen.ben ook vaak met bood de zee opgeweest.

maar sinds 2009 is mijn maat overleden,en alleen ga je ook niet zo gauw,ook ddaar ik geen auto heb.

groetjes ron

• leodewaal

beetje uit de richting ron ik zit in de polder.

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian