gezelligheid en fun relaxen in de jacuzzi

• gezellig stel 50

zijn er nog leuke spontane mensen , die van gezelligheid houden bij de houtkachel,een goed glas,spelletje,of gewoon een gezellige babbel al of niet in de JACUZZI

daarin kunnen we nog meer leuke dingen bespreken; strand\bos wandeling ,thuis of uit eten, bioscoop,film, terrasje bij beter weer. kortom…..hou je van gezelligheid in de omgeving 0113….durf te reageren….de winter is nog zoooo lang

• DOVANI

Lijkt me hartstikke leuk… ik ben van alle markten thuis, en een jacuz' lijkt me , zeker na een dag hard werken héérlijk!

Hebben jullie interesse in een breed georienteerde vrouw, middelbare leeftijd maar kwiek als een jonge hoen en altijd

in voor een gekkigheidje…la maar weten!!!

• rob6923@hotmail.com

Zag jullie oproep en deze spreekt me wel aan. Ben een spontane man van 42, lijkt me leuk om me aan te sluiten en wellicht kunnen we met zijn vieren een leuke tijd hebben.

Gr Rob

• gezellig stel

waar kom je vandaan DONNIE??

• ftushar

Hallo IK ben IK Geloof de Naam ben Nieuw op this websites sterven IK MAAR afschuwelijk te zaaien JE bericht op this websites en IK-dissident Tot EEN-contact ontmoet u zAL IK graag Willen DAT u Mij stuurt ben mail to Mijn e-mail-ID VOOR Mij OM u Mijn foto en alles wat JE zult WeTeN meer dan Mij Mijn sms is (faithtusharr@yahoo.co.uk)

Tot Gauw Geloof te Missen

• vervallen

lekker hoor jacuzzi

• junami

Hallo…zoeken jullie nog spontane mensen voor een gezellige babbel in de jacuzzi…?

Wij stel 50+ willen wel voor een lekker flesje en wat te eten zorgen……wonen in omgeving van goes

Zoeken alleen vriendschap en gezelligheid dus geen gekke dingen…. laat maar weten

groetjes J

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian