nieuwe contacten doetinchem eo

• jan toebes

hallo allemaal.

ik ben jan, ben ongeveer twee jaar geleden verhuist van winterswijk naar doetinchem.

heb hier nog maar weinig nieuwe contacten/kennissen opgedaan daarom doe ik hier dit oproepje.

ben 44 jaar oud , licht autistisch (asperger) creatief in denken en doen avonturlijk ingesteld, muziekgek,

heb momenteel wia uitkering (gewrichtsklachten gestoorde motoriek concentratiestoornis)

doel;normaal gezellig contact bakje koffie koekje en sjekkie erbij gezellig kletsen speelletje doen etc.

zonder bijbedoelingen.

groetjes jan.

• Gast

Hoi Jan,

Niet om je teleur te stellen hoor, maar men is in doetinchem eo niet zo van het reageren.

Om het in hun eigen woorden te zeggen ‘ men heeft er geen belang bij ’

Ik woon al enige jaren in deze regio en met nieuwe vrienden wil het maar niet vlotten,

heb je mazzel dan word je ‘gedoogd’ … maar in de buurt word je bijv uitgesloten van

kleiduif schieten,bang als men is dat JIJ schutterkoning wordt, en niet een van hen.

Het verborgen racisme van achterhoekers, práát me er niet van….

• jan toebes

beste “gast” bedankt voor je reactie , maar ik vind dat je er wel erg negatief tegen aan kijkt, het is ook een kwestie van pech of geluk hebben;wie je tegen komt of juist niet.ok ik heb na drie jaar wel gemerkt dat de mensen hier in dtc veel oppervlakkiger zijn ( gemiddeld genomen) dan in w"wijk waar ik vandaan kom. maar er wonen in deze regio toch ruim

50.000 mensen daar zullen er toch vast wel een paar bij zijn die qua interesses en levensstijl bij je passen .

laat je niet zo negatief stemmen door enkele tgenvallende ontmoetingen.

groet jan.

• Gast

Het was niet negatief bedoeld, maar helaas gebaseerd op persoonlijke ervaringen.

Het valt me op als je voor deze regio een oproepje plaatst, NIEMAND reageert.

Kun je wel vrolijk over doen maar geeft het je dan niet te denken dat het enigste

wat blijkbaar werkt , door de modder rollen bij de zwarte cross is?

Ik hou best wel van een glaasje, maar zoals de mensen hier innemen is niet aangenaam meer,

het kan ze zelfs niks schelen of er kleine kinderen bij zijn.

Dan denk ik; vriendschap? Met dergelijke zuiplappen…ik bedoel, werkelijk elke activiteit die de

mensen hier ondernemen is gericht op zoveel mogenlijk drinken.Triest.

• ftushar

Hallo IK ben IK Geloof de Naam ben Nieuw op this websites sterven IK MAAR afschuwelijk te zaaien JE bericht op this websites en IK-dissident Tot EEN-contact ontmoet u zAL IK graag Willen DAT u Mij stuurt ben mail to Mijn e-mail-ID VOOR Mij OM u Mijn foto en alles wat JE zult WeTeN meer dan Mij Mijn sms is (faithtusharr@yahoo.co.uk)

Tot Gauw Geloof te Missen