Vriendin /en gezocht Emmen (dr)

• Chenneye

Hallo,

Zal mij eerst even voorstellen ik ben Bianca 34 jaar mijn man is 38 jaar gelukkig getrouwd en heb een dochtertje van 4 jaar

In ben hier helemaal nieuw, dus ben alles nog even aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt.

Ik ben op zoek naar leuke vriendschap, ik zoek een leuke vriendin of vrienden (stel) ook ongeveer zelfde leeftijd waar je mee lachen kan en huilen kan en betrouwbaar is.

Ook zeker leuke dingen doen.

iemand die gewoon zich zelf is soms lekker gek doen.

Betrouwbaarheid vindt ik heel belangerijk dat je met elkaar ook eens je hart kan luchten naar elkaar toe!!

Kun jij of jullie je hier in vinden of spreekt je of jullie dit aan reageer dan!!

Groetjes Bianca

• joop

Hoi Chenneye!

Mijn naam is joop, ik ben een gescheiden man en op zoek naar een weg om nieuwe vrienden hier te maken.Ik wijk misschien af van de gemiddelde man maar ik hou van jazz ballet en ben verslááfd aan online-pokeren (nooit wat gewonnen…)

Zie je het zitten met deze (te) kekke vent, laat dan een berichtje achter…en wie weet maken we het nieuwe jaar wel een ronkende start!

Met groetjes,

joop

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian