Vriendinnen gezocht omgeving Deventer

• Sasja47

Hoi, ik ben een vrouw van 47, heb een partner, geen kinderen, uit Deventer. Sinds maart 2013 afgekeurd en in een diep gat gevallen. Ik moet iets gaan ondernemen, ben nu erg eenzaam. Ik hou van lekker winkelen, uit eten, filmpje pakken (Filmhuis bijv. ook), af en toe een lekkere lunch of koffie. Gewoon af en toe even lekker bijkletsen en leuke tentoonstellingen of lezingen o.i.d. bezoeken. Misschien voel jij hier ook iets voor en zoek je ook een maatje om leuke dingen mee te doen, mail dan. Ik zoek dus geen man voor erbij want dan had ik me wel ingeschreven bij Second Love o.i.d.!!!!!

• Sasja47

Hoi, ik ben een vrouw van 47, heb een partner, geen kinderen, uit Deventer. Sinds maart 2013 afgekeurd en in een diep gat gevallen. Ik moet iets gaan ondernemen, ben nu erg eenzaam. Ik hou van lekker winkelen, uit eten, filmpje pakken (Filmhuis bijv. ook), af en toe een lekkere lunch of koffie. Gewoon af en toe even lekker bijkletsen en leuke tentoonstellingen of lezingen o.i.d. bezoeken. Misschien voel jij hier ook iets voor en zoek je ook een maatje om leuke dingen mee te doen, s.sluis@concepts.nl.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/10/2013 09:24 door Sasja47.

• petrabender@kpnmail.nl

hoi sasja…….ik ben Petra en ook afgekeurd, maar dat al 10 jaar….maar ik had (dacht ik) drie vriendinnen, en ene daarvan zelfs 29 jaar…….na, 3 jaar geleden werd mijn man ernstig ziek en lag weken in coma……..en in die tijd heb ik geen een vriendin gezien of gehoord, zelf niet geinteresseert, hoe het met mij zou gaan……..ben enigst kind, kom uit duitsland, maar ben al 38 jaar in NL, heb ook altijd gewerkt, totdat ik inelkaar stoorde, liep 10 jaar bij en psychiater, maar ben wel weer bovenop gekomen en ook mede door drie paarden die ik jarenlang heb verzorgd…..dieren kunnen helpen…..maar nu zou ik graag wel weer met iemand lekker babbelen bij de thee of koffie of en beetje slenteren hier in de stad of ook een andere stad…….heb je er belang bij, mail dan naar petrabender@kpnmail.nl…gr. pe

• petrabender@kpnmail.nl

hoi tanja,

ik ben ook gelukkig getrouwd, hebben geen kinderen……mijn man werkt gewoon en ik ben een tijdje geleden afgekeurd…….zodoende heb ik wel veel tijd om dingen te kunnen ondernemen, beetje babbelen bij een thee of koffie, wat slenteren……heb je zin in contact te komen, mail dan naar petrabender@kpnmail.nl

• henniemik@hotmail.com

Hallo Sasja,

Ik ben een vrouw van 49 jaar en woon in Wijhe dicht bij Deventer ben er ook vaak te vinden. Ik heb net als jij ook geen kinderen maar wel een partner.

Ik ben sinds vorig jaar bij huis wegens ontslag door economische redenen. Ik viel toen ook in een behoorlijk gat, ik vind het allemaal een beetje doelloos

geworden. Ik ben inmiddels wel vrijwilligerswerk gaan doen want een betaalde baan zit er voor mij op mijn leeftijd denk ik toch niet meer in.

Ik wil best es net je afspreken ik ben altijd in om wat gezellig te kletsen en koffieleuten.

Als het je wat lijkt mag je mij altijd mailen.

Groetjes Hennie