Vriendinnen gezocht omgeving Deventer

• Tanja

Hoi,

ik ben Tanja,43 jaar en gelukkig getrouwd samen hebben we 4 kinderen die langskomen als ze daar zin in hebben.

Ik ben op zoek naar een leuke vriendin om eens een kop koffie of thee samen te drinken…samen te kletsen…shoppen…of wat anders leuks mee te doen.Door dat we zijn verhuist vanuit het westen mis ik een vriendin die in de buurt woont om lekker mee te kunnen lachen of juist heel sirieus mee te kunnen praten.

Ik hoop wat van je te horen groetjes Tanja.

• ftushar

Hallo IK ben IK Geloof de Naam ben Nieuw op this websites sterven IK MAAR afschuwelijk te zaaien JE bericht op this websites en IK-dissident Tot EEN-contact ontmoet u zAL IK graag Willen DAT u Mij stuurt ben mail to Mijn e-mail-ID VOOR Mij OM u Mijn foto en alles wat JE zult WeTeN meer dan Mij Mijn sms is (faithtusharr@yahoo.co.uk)

Tot Gauw Geloof te Missen

• martinepiek@home.nl

Hallo mijn naam is Martine,ben 51 jaar en woon in Zwolle,misschien kunnen we eens mailen via martinepiek@home.nl wie weet tot babbels

• martinepiek@home.nl

Hallo Tanja, mijn naam isMartine ben 51 jaar en woon in Zwolle als de afstand voor jou oké is kunnen we eens mailen via martinepiek@home.nl groetjes martine

• souraya

Hoi Tanja,

Ik herken je verhaal heel goed. Ik ben een 38 jarige vrouw,ben ook van het westen naar het oosten verhuisd.

Woon zelf in Deventer en heb hier wel wat vriendinnen opgebouwd,maar sommige hebben kinderen of man of vriend,dus niet altijd tijd

om samen wat te ondernemen.

Het lijkt mij leuk om wat van je te horen,en dan zal ik ook wat meer over mezelf vertellen!

Groetjes,Souraya.

• souraya

Hallo allemaal,

Ik zoek leuke vriendinnen in Deventer of omgeving.

Ik ben zelf een 38 jarige jonge dame,die van gezelligheid houdt en leuke dingen ondernemen,zoals terassje pakken,zwemmen,

dagjes uit,genieten van het mooie weer,vakantie,dvdtje en gezellig kletsen.

Woon je ook in Deventer of omgeving,en zoek je ook een leuke vriendschap,laat dan wat van je horen?

Groetjes,Souraya.

• karrenbelt schol

Hallo Tanja

Ik ben gerlinde ben 41 jaar ,en woont in apeldoorn.

Ik ben getrouwd en heb 1 dochter.

Mijn hobby is kaarten maken.

Ik mis een vriendin om mee te winkelen ,sporten ,koffie te drinken en lekker te kletsen.

Dit is mijn email adres g.schol@hotmail.com.

• 1969nikki@gmail.com

Hoi Tanja en alle anderen die al gereageerd hebben jouw berichtje.

Ik weet niet of er al gezellige afspraken, winkelen, theeleuten, bioscoopbezoekjes e.d.zijn gepland, maar ik zou me hier graag bij aansluiten!

Ik ben Monique, ik woon in Deventer, 43 jaar en ik ben sinds heel kort weer alleen. Omdat ik geen zin heb om de weekenden of sommige avonden in mijn uppie door te brengen lijkt het me leuk om met jou en de anderen die hier al iets geschreven hebben in contact te komen om te kijken of we deze gezellige dingen samen zouden kunnen gaan ondernemen.

Mijn mailadres is 1969nikki@gmail.com

Ben benieuwd iets van jullie of één van jullie te horen? Weet nog helemaal niet hoe deze webpagina werkt. Zie dat de mailadressen erbij staan, dus mocht ik geen reactie krijgen, dan zal ik jullie ook op deze manier proberen te benaderen. Kletsen we dan verder!

Groetjes, Monique

• Vriendinnetje

Hallo Monique en andere dames,

Ik zag berichten over vriendinnen gezocht in Deventer. Ben zelf ook op zoek naar iemand(en) om leuke dingen mee te doen in de vorm van uitjes of simpelweg wat kletsen bij een kop koffie, mailen vind ik ook leuk.

Ik ben single, 40 jaar en woon alleen, geen kinderen of huisdieren. Gezien mn leeftijd lijkt het logisch dat iedereen om me heen druk is met partner/kinderen dus wat afspreken is dan een hele onderneming. Iemand zin in ongedwongen gezelligheid? Hoor het graag!

Groetjes van Wilma.

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian