na 7jr nog geen rust!!!!!! van je ex

• joop

nu 7jaar verder!!! en nog steeds samen niet door 1 deur kunnen omdat ze het verleden niet kan vergeten!!! met wat er allemaal is mis gegaan!! en volgens haar daar allemaal de oorzaak van ben!! me daarom nog steeds haat!!! me negeerd!!! aan de foon afblaft!! ( waar mn kids getuige van) ik nu nog moet doen wat zij wil!!! en de rest om haar heen ook!!omdat ze een controle freak is!! ze zo flexibel als beton is!! regels zijn nu eenmaal regels volgens haar!! nergens geen antw op krijg als ik iets vraag!! omdat ze dat weigerd!!!daardoor mn kids opstandig en gefrustreerd raken!! zowel het weekend bij mij als doordeweeks bij de moeder thuis!! kortom!! ze is iemand die labiel is!! en ontkent dat ze zelf een probleem heeft!!onzeker,niet instaat is om zelfstandig soms de opvoeding aan te kunnen en laat het dan aan de partner over!!…………. wie herkent dit? en heeft een soort gelijke ervaring? en wil daar ook wel eens over praten!! groetjes joop

• DOVANI

Je hebt nog een luizen leventje vergeleken bij mij,man…!!! Terwijl ik niet eens weet of ik de morgen wel haal, opgejaagd door te weinig saldo maar

iedereen…ja je leest het GOED; iedereen die nog geld van mij eist, durf jij ons lastig te vallen met trivialiteiten??? NOU ????

Ik zie mark rutte lachen terwijl er bij mij allang niks meer te lachen valt!!! Mijn leven valt in duizend scherven uiteen en is er ook maar IEMAND, IEMAND genegen

om me te helpen, de hand te reiken zodat ik weer perspectief zie??? WELNEEEEEEE!

Ik wou dat ik jou luxe leventje had, dan kocht ik die ex wel uit en ging op een onbewoond eilandje zitten, wég van alles!!!

Kom me niet aan met je schijn argumenten…je weet immers nooit wanneer het noodlot echt toeslaat, en wat dan? wat dan, he?????

Ik heb helemaal niks meer en word inhumaan behandeld…denk daar eens aan!!!!!!!!

• Ottolien

Het valt mij op, dat op dit “vriendschapsforum” vaak zo lelijk op elkaar wordt gereageerd.

Echt vriendschap vind ik dit dus niet.

Joop wil gewoon zijn verhaal kwijt. Vaak is het heel goed je ellende van je af te schrijven.

Bij vriendschap moet dat kunnen.

En Joop kan het niet helpen, dat jij in de narigheid zit, Dovani.

Ik vind, dat hij niet verdient, dat je zo tegen hem doet.

Ik ken Joop trouwens niet, als je dat denkt.

Dovani, heel veel sterkte gewenst en Joop ook.

Groeten Ottolien.

• joop

bedankt ottolien dat je het voor me opneemt!!! lief van je!!! verder reageer ik wijselijk maar verder niet meer op mensen die zelf gefrustreerd zijn!! misschien spreek ik je wel? gr joop en ver

• Jaap

Over gefrustreerd gesproken joop; veel wanhopiger dan jij kom je ze niet tegen.

Wie normaal met vrouwen om kan gaan hoeft niet te scheiden, dusssss

• >>>VREDE>>>

tjonge jonge, wat zijn we weer aardig en begripvol voor onze medemens…

Laat een ieder in zijn waarde…

Groetjes,

Elfje.

• joop

en jaap en zn gezin leefden nog lang? en zeker gelukkig!!!!???

• Hans

Hey Joop, ken het, alleen heb ik ondertussen al 11 jaar zo'n randdebiel achter mij aan lopen.

Het enige wat helpt, volgens mij, is negeren, hoe moeilijk het ook is en zal blijven.

Je kinderen nooitn lastig vallen met die problemen en nooit slecht praten over hun moeder.

Je zal zien dat het minder wordt, maar over zal het niet gaan en daar zal je mee moeten leren leven.

Gr, Hans

• ftushar

Hallo IK ben IK Geloof de Naam ben Nieuw op this websites sterven IK MAAR afschuwelijk te zaaien JE bericht op this websites en IK-dissident Tot EEN-contact ontmoet u zAL IK graag Willen DAT u Mij stuurt ben mail to Mijn e-mail-ID VOOR Mij OM u Mijn foto en alles wat JE zult WeTeN meer dan Mij Mijn sms is (faithtusharr@yahoo.co.uk)

Tot Gauw Geloof te Missen