vriendenstel

• R en M

Hallo,

Wij zijn een leuk spontaan stel van hij 49 en zij 43, wij wonen sinds kort in Terwolde bij Deventer, aangezien onze kennissen en familie in het westen wonen, zoeken wij een leuk vriendenstel om samen leuke dingen te doen,, wij hebben allebei een fulltime job dus het zal voor gezellige avonden, weekenden, of vakantie/s zijn.

onze interresses zijn, camperen,, uitgaan, uit eten , bioscoop,, gezellige avonden thuis,, etc etc etc het belangrijkste vinden we spontaniteit en humor.

wij zijn matige rokers en matige drinkers.

wij wachten gespannen jullie reacties af!

GEEN SEX dus puur vriendschap

groetjes R en M

• Harbar

Hoi R en M,

Wij hebben een tijdje geleden een soort gelijke oproep gedaan, wij wonen in Zutphen en hebben 2 kids van 10 en 12.

Het lijkt ons leuk wat mail te wisselen om te kijken of we een gezamelijke klik hebben.

'

GroetHarry

• rob en Manja

Hoi,

Leuk dat jullie hebben gereageerd.

Wij zijn een samengesteld gezin zoals dat in deze moderne tijden heet, samen hebben we 4 kinderen Rob heeft 2 meiden van 16 en 19 jaar en ik heb een dochter van 19 en een zoon van 14 dus een gezellige boel.

We wonen sinds een jaar in Terwolde met z'n tweetjes kinderen komen als het hun uitkomt.

Ik heb een drukke baan en Rob doet het nu tijdelijk even wat rustiger aan wat ook voor mij voordeeltjes heeft.

Misschien kunnen jullie ook nog wat meer over jullie zelf vertellen?

Groetjes M&R

• Harbar

!!!

• ftushar

Hallo IK ben IK Geloof de Naam ben Nieuw op this websites sterven IK MAAR afschuwelijk te zaaien JE bericht op this websites en IK-dissident Tot EEN-contact ontmoet u zAL IK graag Willen DAT u Mij stuurt ben mail to Mijn e-mail-ID VOOR Mij OM u Mijn foto en alles wat JE zult WeTeN meer dan Mij Mijn sms is (faithtusharr@yahoo.co.uk)

Tot Gauw Geloof te Missen