vriendin gezocht omgeving 't gooi (45-60 jr)

• autum

vriendin gezocht omgeving 't Gooi om gezellige dingen mee te doen. ik hou van fietsen,wandelen,shoppen, terrasje,theater, uit eten gaan. zo kan ik nog wel even doorgaan. brede interesses dus.

ik ben een werkende alleenstaande vrouw zonder kinderen dus redelijk flexibel.

mocht je dit aanspreken en denk je, ik wil dat Gooi wel eens zien en ben zo tussen de 45 en 60 jaar, reageer dan. ik laat je de omgeving graag zien. ook reacties buiten het gooi, bv. utrecht, zijn welkom.

ik hoop snel wat te horen.

groetjes autum

• marga

Hallo

Ik kom eigenlijk voor de eerste keer op deze site. Ook omdat ik op zoek ben naar een vriendin. Ook ik ben een alleenstaande vrouw (57)

Ik woon zelf in Zaanstad.

Voordat ik verder ga wil ik graag van je weten of je dat wel/niet wilt.

Daarna kunnen wij verdere informatie uitwisselen aan elkaar. Lijkt je dat wat?

Groet

• Autum

Hai hai.

Voor mij is zaanstad geen probleem. Zover ligt dat niet van 't gooi af.

Dus als je zin hebt vertel iets over jezelf.

Ik hoor graag van je.

Gr. Autum.

• cobyloos

Hoi ik kom uit amsterdam,en ben ook alleenstaand.

Hou er van om leuke dingen te ondernemen .

Hoop bij deze wat van je te horen.

Groet.

• Autum

Hai coby?

Wat voor een dingen vind je bv leuk? Kan je iets meer erover vertellen?

Misschien leuk om dat via wat mailwissel te doen. Kunnen we kijken of we raakvlakken

hebben.

Gr.

• marga

Hoi, het is goed dat wij allebei iets over ons zelf vertellen.

Dan wel via de mail. Hoor van je,

Groet

• MariTherese

Hai marga.

Je kan me mailen naar brommip@gmail.com

marga Schreef:

——————————————————-

> Hoi, het is goed dat wij allebei iets over ons

> zelf vertellen.

> Dan wel via de mail. Hoor van je,

> Groet

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian