Vriendschap regio Nijmegen

• Mark

Hallo allemaal,

Ik ben een 31 jarige zelfstandig ondernemer met een leuk lopend bedrijfje, woon samen met mijn vriendin en onze twee katten.

Daar waar we de tijd hebben genieten we van het leven. Ga graag ergens een hapje eten of een biertje doen in de kroeg.

Wandelen, shoppen en thuis een filmpje kijken is ook altijd ok. We hebben een klein, maar gezellig vriendenclubje om ons heen.

Als je het zo leest denk je wat doe je hier, maar in dat vriendenclubje zijn de meeste gezeteld met vrouw en kinderen

en ondernemen zelden nog iets zonder hun gezin. Het lijkt me gezellig om via deze weg wat nieuwe contacten op te doen met mannen

die het ook gezellig vinden een keer een biertje te pakken in de kroeg. Partijtje poolen of iets anders gezelligs.

Woon samen met mijn vriendin en zoek dus niets “spannends”. Als het klikt en jij hebt ook een relatie is het wellicht gezellig

iets met zijn vieren te ondernemen.

Ik woon in Nijmegen en werk in Druten, dus het zou makkelijk zijn als je ook uit die regio komt.

Tot horens

Groeten Mark.

• DOVANI

:) Hoi Mark,

Al een paar keertjes hier geadverteerd maar door onbegrijpelijke omstandigheden nooit geen reactie gehad.

Vreemd, want ik ben een wat oudere vrouw, 50Plus, maar jong van geest…en met het beroemde pepertje

in het achterwerk zeg maar(:P)…

Ik ben woonachtig in Bodegraven maar kom met het ov nog overal…zoek mede mensen die daadkrachtig

en posiLief in het leven staan, net als ik.

Geld of goed boeien me niet… wie je bent en wat je verhaal is wel !

Jij intresse? La' maar weten!

doeii,

DOVANI

• MW en LV

Hoi Mark,

Ik las je oproep en wil hierop reageren.

Ik ben woonachtig in de buurt van Cuijk. Ik ben 37 jaar oud en woon samen met mijn vriendin 31 jaar oud.

Wij werken beiden fulltime en zijn op zoek naar uitbreiding van onze vriendenkring.

Misschien dat we een keer iets af kunnen spreken? Hoe kunnen we contact opnemen met jullie?

Groeten,

M en L

• Mark

Hoi M en L,

Laten we eens kijken of we via de mail wat verder komen.

Mijn adres is m_gr80@hotmail.com

Hoor graag van jullie,

Groeten Mark.

• Mark

Beste Dovani,

Snap dat je als 50plusser best nog jong van geest kan zijn,

maar ik denk niet dat jij degene bent die ik zoek om mijn vriendenkring uit te breiden.

Succes nog met je zoektocht.

Mark

• hans

Hoi DOVANI, ik heb wel interesse, mail me maar

gr hans

• hans

ik heb wel interesse, mail me maar.

hans

• DOVANI

Lieve hans,

Dankjewel voor je reactie!

Ik mail je snel…de nare reactie van mark ben ik al vergeten:D

Waar kom je eigenlijk zelf vandaan?

Liefdevolle groet,

DOVANI

ps mocht je je nieuwschierigheid niet kunnen bedwingen, ik ben ook schrijfster en adverteer - ivm gebrek aan budget,hahaha- ook op

marktplaats, rubriek contacten… vraag en oproepjes.

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian