Vriendschap gezocht !

• DOVANI

Ik ben een al wat oudere vrouw, dik 50 plus maar jong van geest en vol spirit. Zoek uitwisseling

met andere mensen, wie of wat je bent maakt niets uit, als je maar iets van het leven weet te maken!

Omg bodegraven of waardanook…X(

Wat ik zoek is een medemens, met open oor en oog voor een ander…iemand die net als ik geeft…

niet maalt om geld en goed maar het mens zijn voorop stelt!

Indien je jezelve in bovenstaande herkend, laat het dan even weten! Het leven is zo veel mooier

met meer mensen om je heen!!!

met mijn groet als wintergloed….

Dovani

• hans

ben geintresseerd, horo graag

hans

• DOVANI

Hans…wat lief dat je reageert.

Ik woon in Bodegraven maar ben best wel bereid het ov te pakken hoor… Ik volg mijn hart en kom zo overal.

Wie ben je, wat is je verhaal… en waarom koos je mij en niet bijv die limburgse met meer dan 45 reacties…

zomaar wat vragen die in mij opkomen.

Hoop nog wat van je te horen……

• Joan

Hallo,

Ik zoek net als jij ook nieuwe vrienden/kennissen. Mensen die het menen en waaraan je echt wat hebt.

Ben denk ik 10 jaar jonger dan jij, maar leeftijd maakt me niks uit.

Woon in ZH.

Groeten, Joan.

• Jo45

Heb je een bericht gestuurd. Niet gelezen?

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian