Vriendinnen omgeving deventer

• Danielle

Hoi hoi,

Ik ben 25 jaar en ik woon sinds februari dit jaar in deventer ik heb me leventje achter gelaten waar ik vandaan kom. Veel vrienden daar achtergelaten en afspreken gaat niet altijd altijd agenda bij elkaar houden, en niet altijd is het makkelijk. Ik heb een hele lieve vriend leren kennen en daar door heb ik alles opgegeven om hier heen te gaan. Maar ik mis toch het leuke gekibbel en het leuk stappen en shoppen en uitjes met me vriendinnen en ik hoop op deze weg toch nieuwe vriendinnen te vinden.

Ik hoop hier leuk vriendinnen te leren kennen en zo me leven weer een bloei te kunnen geven…;)

Liefs Danielle

• DOVANI

Hoi Danielle,

Je adv sprak me wel aan!

Ik ben een jeugdige vrouw, zo op een leeftijd waar geen vraag meer naar is…en ben op zoek naar een beetje medemenselijkheid.

Heb al veel narigheid meegemaakt in mun leventje maar heb de scherven weer bij mekaar geraapt en er het beste van weten

te maken…jij ook, zo te lezen.

Materialisme en andere waanzin werp ik verre van me, ik ben een aardse vrouw, beide poten op de grond, sta voor eenieder klaar

en weet mijn mondje ook wel te roeren…aan persoonlijke charmes geen gebrek…geld wel :D

Ik hoor het wel, als je er iets in ziet…ben woonachtig in Bodegraven, zh.

• Danielle

Hoi Dovani,

Ik vind het heel lief van je dat je wat stuurt naar mij…

Maar ik ben echt opzoek naar vriendinnen in de buurt van Deventer..

ik kom zelf ook uit bodegraven dat is mijn geboorte plaats namelijk…

En ik heb daar al veel vriendinnen achter gelaten..

En ik hou die vriendinnen ook wel maar het is moeilijk om af te spreken

als je zelf ook werkt enzo…

Maar vindt het wel heel lief van je

Groetjes

• Danielle

Heb ik me al aangemeld maar bedankt

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian