vriendschap

• Gonnie Hoogenboom

Ik ben Gonnie Hoogenboom een, net gescheiden, vrouw uit Zutphen van 59 jaar die voorlopig gezellig mailcontact zoekt.

Mag met een vrouw maar mag ook met een man, zijn.

Vele groetjes,

• aow-er

Mag het ook met een getrouwde man zijn

• evalina79

hoi ik ben evalina,ik kom uit amsterdam,ik ben 32 jaar,ik ben verloofd,ik hou van uieten en internetten en bios winkellen bos en strand park wandeling en zwemmen is mij hobbie,ik zoek vriendschaap die dat ook leuk vindt

• hallo

wil je ook alleen mail en/of chatten via msn, zo ja, laat je mailadres maar achter. ik ben niet zo jong meer

• Gonnie Hoogenboom

Goede morgen, allemaal

Ik zoek vriendschap en het liefst, in het begin mailcontact, met mensen tussen de 55 en 70 jaar. zelf ben ik bijna 60 en vind het daarom leuk om met mensen in die leeftijdsklasse te mailen.

Ik ben een alleenstaande vrouw die vriendschap zoekt met zowel mannen als vrouwen. Gewoon om gezellig te kletsen over van alles.

Mijn hobby's zijn: mijn witte hersders, mijn kinderen (twee dochters) en mijn kleinkinderen (twee klinzoons)

Verder houd ik veel van wandelen, wat ik uiteraard veel doe met mijn honden, en van fietsen. Lezen doe ik graag, als ik daar de tijd voor heb.

Nou ik hoop op een paar tegenberichtjes,

Vele groetjes,

Gonnie.

• Rob

Goeden morgen Gonnie,

Nou ik ben ook opzoek naar een gezellig mail contact en wie weet hebben we elkaar wel iets tevertellen.

Ik ben een man van 54 jaar op dit moment werkeloos maar wel opzoek naar een nieuwe baan. Ik houd van koken maar lekker wandelen met de hond daar zeg ik geen nee tegen.

Hoop nog iets van je telezen.

Groetjes van Rob

Ps hoop dat ik niet tejong ben gezien jou doelgroep die je zoekt(geintje)

Mail adres is me-rsub-s@live.nl

• hallo

Ik wil best regelmatig met je een wandeling maken. Laat het maar horen Gonnie. Laat anders je mailadres even achter