LET OP, mensen...

• Je naam

Mensen, PAS OP… onder de naam ‘vriendschap’ , ‘jacob’ en ‘abceetje’ adverteerd

hier een getrouwde man die iets héél anders op het oog heeft dan vriendschap…

NIET OP REAGEREN is het beste.

:)-D

• Massage

Vanwaar deze actie? Ik zet bij iedere reactie dat ik getrouwd ben en dat ik wel wat intimiteit wil. Mag dat niet? Het is eigen keus toch. Ik vind het veel ergers dat je dit anoniem doet. Strijd dan met open vizier tegen me. Ik heb alle discussie op verlopen gezet, dus je hebt je zin

• Blik & Veger

(tu) Goeie actie, je weet nooit wie of wat er achter schuilt, enneh, een

gewaarschuwd mens telt voor 2 !

Di is geen vreemdgaan pagina maar voor v-r-i-e-n-d-s-c-h-a-p-p-e-n bedoeld, maar soms

word een goed initiatief helaas misbruikt…

• beth

julllie zeggen alleen vriendschap maarrrrrrrrrrr

er is meer vriendschap+++ en erotiek dan vriendschap

• Je naam

Ik ga ervan uit dat mensen oppassen als ze met wie dan ook in zee gaan en

een gewaarschuwd mens telt desondanks voor 2…NIETS IS WAT HET LIJKT

ik bedoel maar. Wie de betreffende oproepjes scant weet genoeg.

• Massage

Ik snap niet precies wat je nu bedoeld Beth

• Massage

Ben je nu zo dom of lijkt dat maar zo. Bij alle berichten staat dat ik getrouwd ben en dat ik meer zoek. Discussie gesloten

• beth

wat ik bedoel dat er meer erotiek en plus gevraagt wordt dan vriendschap ( lees de mailtjes maar )

en wat jij wil is mij zaak niet je moet doen wat je wil het is jou keus toch

succes verder

• Massage

heel veel dankjewels voor je steun in mijn rug. ik ben niet zoekende, alleen een beetje gezelligheid. maar schrok vanmorgen van die lafaard om zoiets neer te zetten zonder naam. beetje kinderachtig allemaal

• Pieter

Je kunt van “VRIENDSCHAP” zeggen en denken wat je wilt, maar… hij vermeld altijd wel eerlijk dat hij getrouwd is. En wat mij betreft hebben vrouwen dan de vrijheid om er wel of niet op te reageren. Een waarschuwing vind ik dan ook niet van toepassing. Vriendelijke groet, Pieter.