Leuk stel uit het zuiden zoekt ander leuk stel zonder plus

• J.

Wij zijn een leuk spontaan stel uit het zuiden van Nederland en we zoeken een ander leuk stel om wellicht een mooie vriendschap te laten ontstaan.

Wij zijn allebei in de 40 en hebben 2 kinderen.

We zoeken stellen uit Limburg en/of Noord-Brabant.

Onze hobbie's zijn dagjes weg, leuke dingen met de kids doen, uiteten, terrasje pikken, enz enz enz.

We zijn alleen op zoek naar een leuke hechte vriendschap, dus echt niets meer.

groetjes j & j

• Tulp

Hallo,

Wij zijn een leuk stel uit Noord-Brabant. Ook wij zoeken een uitbreiding van onze vriendenkring. Wij zijn 38 en 44 jaar en we houden van gezelligheid, een goed gesprek en samen lachen. Zeker niets meer dan vriendschap alleen ;-) ! Misschien leuk om contact te zoeken met elkaar?

Groeten!

• J.

Hoi,

Sorrie dat ik nu pas reageer maar ik ben behoorlijk druk geweest de laatste tijd. Gelukkig is dat allemaal achter de rug.

Hebben jullie een emailadres waarop we mekaar wat beter kunnen leren kennen en kijken of er een klik is?

Ik hoor het graag van jullie.

gr. J.

• Tulp73

Hallo J.,

Sorry voor mijn late reactie. Ik kon de site niet meer op! Je kunt me mailen op Tulp73@hotmail.nl.

Groetjes,

Tulp

• Hape

Hoi J & J,

Wij zijn een stel 34 en 36 uit Oisterwijk/Tilburg. We hebben een (stiefdochter) van 5 jaar en vinden het leuk om dingen met en zonder de kids te doen.

Wat vinden we leuk ….. we zijn vooral levensgenieters en vinden het leuk om ad hoc en spontaan dingen te doen zoals, uit eten gaan, dagjes weg, terrasje pikken etc. maar ook zeker lekker thuis zijn en 't gezellig maken met een filmpje, hapje en drankje.

We zoeken een ander stel voor alleen vriendschap en beslist niets meer. Schijnt relevant te zijn om dat even extra te benadrukken ;-)

Mochten jullie het leuk vinden om meer te weten laat maar horen!

Groetjes,

P & H

happiness-77@live.nl

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian