stap vriendin gezocht

• mandy

hello,

ik ben sinds kort weer single en ik ben er achter gekomen dat ik eigenlijk alleen maar uit ging met de vrienden van mijn ex vriend.

mijn eigen vriendinnen hebben hele andere interesses en hebben of kinderen.

ik ben nu op zoek naar een stap maatje die er lekker van houdt om lekker los te gaan en te feesten. ben zelf 23 jaar en kom uit zoeteremeer.

het lijkt mij leuk om met meiden hier uit de omgeving om mee op stap te gaan.

als iemand anders dit leuk lijkt geef me maar een reactie.

groetjes

Mandy

• Girl

Hoi,

Als je nog interesse hebt kun je mij hier op mailen, ik hou ook van stappen en gezellige dingen ondernemen.

girl_198551@yahoo.nl

Groetjes

• nicole

Hoi,

Lijkt me leuk om te gaan stappen (kom alleen wle uit omgeving rotterdam…)

misssunny@hotmail.nl

groetjes, nicole

• ftushar

Hallo IK ben IK Geloof de Naam ben Nieuw op this websites sterven IK MAAR afschuwelijk te zaaien JE bericht op this websites en IK-dissident Tot EEN-contact ontmoet u zAL IK graag Willen DAT u Mij stuurt ben mail to Mijn e-mail-ID VOOR Mij OM u Mijn foto en alles wat JE zult WeTeN meer dan Mij Mijn sms is (faithtusharr@yahoo.co.uk)

Tot Gauw Geloof te Missen

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian