mailcontact gezocht ! Vriendschap in Zeeland ?

• Vlinder 1970

Hallo ! Doordat ik als kind veel verhuisd ben met ons gezin, ben ik veel vriendinnen kwijt geraakt. Eenmaal ouder geworden (41) pak je dat niet meer zo snel op. Heb wel veel kennissen , maar de echte vriendschap ontbreekt ! Iemand die je door dik en dun steunt of aanhoort of probeert te begrijpen en niet zo snel afhaakt zonder reden…. Ben gewoon getrouwd, 3 kinderen, geen bijzonderheden verder, werk zelfs ook, maar ik mis gewoon de leuke vriendschap. Nogmaals, kennissen te over, maar ja….. daar blijft het dan vaak bij.

Herken je dit ? Dan zou ik mailcontact gezellig vinden, en wie weet eens een uitstapje als het klikt van beide kanten. Ik ben woonachtig in Zeeland, en beschik over eigen vervoer. Een reaktie met een foto zou ik helemaal geweldig vinden.

Groetjes !

• leen boot

reactie

• leen boot

Hoi, Ik had gisteren al iets gemaild toen had ik alleen reactie geschreven

maar nu heb ik even meer tijd om iets te bedenken Dus bij deze

Ik zoek namelijk ook naar meer sociale contacten Heb me veel bezig gehouden met mijn bedrijf

dus dan mis je dat niet zo Maar sinds een jaar getob met rugklachten ga je inzien dat mensen om je heen

belangrijk zijn Ik ben wel ook getrouwd 2 kinderen Maar om je kring uit te breiden valt dat niet mee

Dus misschien via deze weg

Nou ik zie met belangstelling uit naar je reactie

• bevelanders

Hoi Vlinder,

Daar schrijf je een heel herkenbaar stukje voor ons/mij, een getrouwd stel met 3 kinderen.

Wij zijn voor ons werk naar zeeland gekomen, wonen heerlijk hier.Buren en kennisen genoeg ,maar de echte door dik en dun

vrienden zijn heel zeldzaam. Gewoon gezellig kletsen met koffie/drankje thuis of op t strand en dan zien we wel of de klik er is.

Laat je ons wat horen…? foto t.z.t geen probleem

groetjes…..

• lea de kok

ik ben lea de kok en woon in 's-gravenpolder en wil graag met jou in contact komen, het lijkt mij erg leuk.

• Tulp

Hallo Vlinder,

Ik heb net deze site gevonden en keek een beetje rond en jouw verhaal is precies waar ik ook tegenaan loop ! Ik ben 38 jaar, getrouwd, 2 kids en werk voor 28 uur. Ik kom uit het noorden en woon nu in West-Brabant. Het lijkt me leuk om in contact te komen en de afstand is voor mij geen probleem. Met de auto kom je overal, nietwaar? :-)

Groetjes uit Brabant.

• ftushar

Hallo IK ben IK Geloof de Naam ben Nieuw op this websites sterven IK MAAR afschuwelijk te zaaien JE bericht op this websites en IK-dissident Tot EEN-contact ontmoet u zAL IK graag Willen DAT u Mij stuurt ben mail to Mijn e-mail-ID VOOR Mij OM u Mijn foto en alles wat JE zult WeTeN meer dan Mij Mijn sms is (faithtusharr@yahoo.co.uk)

Tot Gauw Geloof te Missen

• Walter

Hallo mijn is Walter en ik woon in Goes en ben 35 jaar en ik zoek een leuke man of vrouw om een vriendschap mee op te bouwen en mijn hobby's zijn voetbal kijken,wandelen,muziek luisteren,reizen,een bioscoop,koken en naar concerten/festivals te gaan. En ik hoop dat iemand daar interesse heeft