vrienden en vreindinnen in Gooi en vechtstreek

• Maaikeweer

Ik ben 47 jaar en op zoek naar niet-digitale

vriendschappen met mensen die het ook

leuk vinden gewoon samen te wandelen,

eten, praten, sporten, etc.

Facebook, hyves, sms´en, twitteren;

ik heb er niets mee.

Mail gewoon en misschien

kunnen we een leuk groepjes mensen

verzamelen die behoefte hebben aan

echt contact.

• aryan

hihihih toevallig zeg dat je het nog even onderdrukt ik ben dus ook gestopt met het facebooken hyven sms'n hihihihih ben er klaar mee

in het echt is veel leuk en persoonlijker toch

groeten aryan

fijne dagen alvast

tot laters??

(tu)

• aryan

hallo

heel leuk zo'n site waar mensen vriendschap zoeken maar als er niet terug gereageer word schiet het niet op

ik hoop nog iets te horen van je

groeten aryan

• Maaikeweer

Hallo Aryan,

Je hebt al een paar keer gereageerd op advertenties van mij en ik heb al een paar keer geschreven dat je te ver weg woont. Zoals je ziet zoek ik mensen in het Gooi.

Dus als je blijft reageren schiet het idd niet op. Stoppen nu ok?

• aryan

maar ik woon in nieuwegein dat is toch niet zo ver uit de buurt toch

en ik heb een auto dus ben ik er zo toch

Groeten aryan

• Maaikeweer

Ook die reactie heb ik al drie keer van je gekregen. Ik vind het nu echt niet meer leuk. WIL JE HIER MEE OPHOUDEN! IK WIL GEEN CONTACT NU NIET EN IN DE TOEKOMST NIET. Als je nog een keer reageert dan doe ik aangifte wegens stalking. Ik wil normaal op internet advertenties kunnen plaatsen zonder dat jij mij de hele tijd lastig valt.

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian