Gezocht gezellige mensen in Utrecht/Amersfoort

• Hannah81

Ik ben opzoek naar leuke gezellige mensen om mijn vriendenkring uit te breiden.

Ik ben zelf 30 jaar( op papier dan) ik voel me nog een stuk jonger.

Ik werk als doktersassistente in het ziekenhuis. Verder hou ik van lezen, dansen, films kijken, sporten, wandelen , fietsen. Tijd met vrienden doorbregen samen met een drankje en hapje. Eropt uit gaan, steden bezoeken cultuur bekijken.

Mocht dit je aanspreken

Dan zie ik vanzelf een reactie

Hannah

• Vriendschapzoeker

Hey Hannah,

Ik ben een 20 jaar oude jongen en kom uit regio Utrecht.

Mijn hobby's zijn: voetbal, computeren, fietsen, met vrienden afspreken en gedichten schrijven.

Mij lijkt het leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen.

Wie weet groeit het wel uit tot een goede vriendschap.

Het lijkt mij leuk om je beter te leren kennen.

Hopelijk is dat wederzijds.

Mijn e-mailadres heb ik vermeld.

Groetjes!

• Hannah81

Wat leuk om een reactie van je te krijgen.

Het lijkt me leuk om je te leren kennen.

Je klinkt als een gezellig mens.

Ik zal je snel eens een mail sturen.

Groetjes.

• Chrisje

Nou, ik wil niet veel zeggen, maar wij zijn juist opgelucht uit Amersfoort - kattenbroek- verhuisd, want o, o, o, wat is het daar toch gezellig (NOT)

Het is er godsonmogenlijk aansluiting te vinden want de ene moeder is er nog arroganter dan de ander, en allemaal zo uiterlijk gericht….pffff

Alles draait er om uiterlijk en (door manlief betaalde-) status…

Door schappelijk te zijn met de prijs kwamen we van ons huis af, maar die van buren op de hoek staat nog steeds te koop…dat is ook typisch

amersfoorts; men blijft liever op de centen zitten.

Met als absolute dieptepunt; aso's die het leuk vonden om op oudjaar knalvuurwerk onder de buggy van onze baby te gooien.Je schrikt je wezenloos

maar de enige ‘hulpvaardige’ reactie die je krijgt is; “ gelukkig huilt 'ie niet” …nee, ja…stel je voor!

Van mij mag de brand in heel amersfoort, echt.

• Marc