Gezocht gezellige mensen in Utrecht/Amersfoort

• Hannah81

Ik ben opzoek naar leuke gezellige mensen om mijn vriendenkring uit te breiden.

Ik ben zelf 30 jaar( op papier dan) ik voel me nog een stuk jonger.

Ik werk als doktersassistente in het ziekenhuis. Verder hou ik van lezen, dansen, films kijken, sporten, wandelen , fietsen. Tijd met vrienden doorbregen samen met een drankje en hapje. Eropt uit gaan, steden bezoeken cultuur bekijken.

Mocht dit je aanspreken

Dan zie ik vanzelf een reactie

Hannah

• Vriendschapzoeker

Hey Hannah,

Ik ben een 20 jaar oude jongen en kom uit regio Utrecht.

Mijn hobby's zijn: voetbal, computeren, fietsen, met vrienden afspreken en gedichten schrijven.

Mij lijkt het leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen.

Wie weet groeit het wel uit tot een goede vriendschap.

Het lijkt mij leuk om je beter te leren kennen.

Hopelijk is dat wederzijds.

Mijn e-mailadres heb ik vermeld.

Groetjes!

• Hannah81

Wat leuk om een reactie van je te krijgen.

Het lijkt me leuk om je te leren kennen.

Je klinkt als een gezellig mens.

Ik zal je snel eens een mail sturen.

Groetjes.

• Chrisje

Nou, ik wil niet veel zeggen, maar wij zijn juist opgelucht uit Amersfoort - kattenbroek- verhuisd, want o, o, o, wat is het daar toch gezellig (NOT)

Het is er godsonmogenlijk aansluiting te vinden want de ene moeder is er nog arroganter dan de ander, en allemaal zo uiterlijk gericht….pffff

Alles draait er om uiterlijk en (door manlief betaalde-) status…

Door schappelijk te zijn met de prijs kwamen we van ons huis af, maar die van buren op de hoek staat nog steeds te koop…dat is ook typisch

amersfoorts; men blijft liever op de centen zitten.

Met als absolute dieptepunt; aso's die het leuk vonden om op oudjaar knalvuurwerk onder de buggy van onze baby te gooien.Je schrikt je wezenloos

maar de enige ‘hulpvaardige’ reactie die je krijgt is; “ gelukkig huilt 'ie niet” …nee, ja…stel je voor!

Van mij mag de brand in heel amersfoort, echt.

• Marc

Mocht je de afstand willen overbruggen.. ik kom uit Rotterdam, maar ik vind het niet zo erg om af en toe naar Utrecht te reizen.

Ik ben Marc, 30 jaar oud.. hou ook van films kijken, lezen, muziek, wandelen, fietsen, etc.

Je kunt me mailen op lostinspace81 at live punt com

Groetjes.

• aryan

leuke oproep wel

klinkt leuk dus daarom mail ik even terug

ik ben aryan 40 jaar uit nieuwegein (bij utrecht) houd van veel leuke dingen doen zoals duiken shoppen uit eten terrasje pakken poolen of iets anders.

werk zelf in de verkeerstechniek fulltime

nou ik hoor het wel in je volgende mail

groeten aryan

• aryan

wel leuk een site als deze maar er komt weinig respons

heb al keertje gemaild maar geen reactie

groeten aryan

• aryan

het heeft weinig zin om te reageren want ik hoor niets meer heb al paar keer gemaild geen reactie

groeten aryan nieuwegein

• aryan

zoek je nog leuek mensen voor vriendschap??

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian